عینک هوشمند به کمک پرستاران می‌آید

سرویس سلامت همگانی انگلیس از توسعه عینک‌هایی خبر داده است که پرستاران می‌توانند هنگام بازدید خانگی از بیماران از آن استفاده کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سرویس سلامت همگانی انگلیس از توسعه عینک‌هایی خبر داده است که پرستاران می‌توانند هنگام بازدید خانگی از بیماران از آن استفاده کنند تا به راحتی اطلاعات بیماران را با دیگر همکاران خود در بیمارستان به اشتراک بگذارند تا دیگر نیاز نباشد بیماران برای ویزیت یا مشاوره به بیمارستان مراجعه کنند. این هدست واقعیت مجازی می‌تواند اطلاعات حاصل از قرار ملاقات را مستقیماً به سوابق الکترونیکی فرد در بیمارستان منتقل کند تا میزان مراجعه بیماران به بیمارستان کاهش پیدا کند.

پرستاران پس از استفاده از این عینک‌های هوشمند می‌توانند فیلم‌های ثبت شده در لحظه را با همکاران خود در بیمارستان به اشتراک بگذارند و نظر آن‌ها درباره رسیدگی به بیماران را جویا شوند. این عینک هوشمند نتایج قرار ملاقات‌ها را مستقیماً به سوابق الکترونیکی تبدیل می‌کند تا زمان کارهای اداری وقت‌گیر کاهش پیدا کند.

عینک هوشمند ذکر شده شامل تصویربرداری حرارتی برای کمک به ارزیابی چگونگی بهبود زخم‌ها و جراحات است و به کارکنان اجازه می‌دهد فیلم‌های زنده را مستقیماً با همکاران خود در بیمارستان به اشتراک بگذارند تا نظر آن‌ها را نیز دریافت کنند. هدف از توسعه عینک‌های هوشمند این است که به پرستاران زمان بیشتری برای انجام وظایف بالینی مانند چک کردن فشار خون، پانسمان زخم‌ها و ارزیابی نیازهای سلامتی بیمار اختصاص داده شود. نرم‌افزار مورد استفاده در این عینک هوشمند A.Consult نام دارد و توسط شرکت Concept Health توسعه داده شده است.

کد خبر 599139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.