۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
انتقاد ورزشی شهردار بندرعباس

شهردار بندرعباس گفت: باشگاه شهر بندرعباس در سال گذشته ثبت و ترکیب هیئت مدیره آن مشخص شد اما استقبالی از فروش سهام این باشگاه نشده و بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان برای خرید سهام رغبتی نشان ندادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی نوبانی در چهل و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار تیم‌داری شهرداری بندرعباس و تأمین بودجه تیم فوتبال در فصل جدید، اظهار کرد: سال گذشته ثبت باشگاه و ترکیب هیئت مدیره نیز انجام شد اما استقبالی از فروش سهام باشگاه شهر بندرعباس نشد و بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان برای خرید سهام رغبتی نشان ندادند.

وی با بیان اینکه تورم در سال گذشته باعث شد هزینه‌های اسکان، تردد و غذا نیز به یکباره با افزایش رو به رو شود و به ناچار هزینه‌ها بالا رفت، افزود: اگر فصل گذشته با بدشانسی مواجه نمی‌شدیم اکنون باید جشن صعود به لیگ یک برگزار می‌کردیم و با حضور در مرحله پلی آف نیز توقعات از تیم شهرداری بندرعباس بالا رفته است.

نوبانی با اشاره به اینکه در فصل گذشته کمک‌ها به گونه‌ای بود که اجازه ندادند در قالب بودجه باشگاه دیده شود بلکه حامیان قصد داشتند این کمک‌ها مستقیم به بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود، عنوان کرد: هزینه‌ها برای فصل جاری برای صعود به لیگ بین ۱۳ تا ۱۳.۵ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه رقم پیشنهادی شورای شهر به میزان شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه‌ای است که برای بقا تیم در لیگ دسته دوم می‌تواند کارگشا باشد، اضافه کرد: سرمربی تیم نیز از رقم ۸.۵ میلیارد تومانی برای صعود تیم صحبت می‌کند که با رقم پیشنهادی شورا تفاوت دارد و باشگاه داری با این رقم سخت است.

کد خبر 599110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.