بیش از ۳ تن مواد مخدر در اصفهان کشف شد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف سه تن و ۱۲۰ کیلو انواع موادمخدر طی مردادماه امسال توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا میرحیدری اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی بالای مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر بر راه‌های اصلی، فرعی، بیابانی و کویری استان طی مردادماه امسال سه تن و ۱۲۰ کیلو انواع موادمخدر کشف شد.

وی افزود: دو تن و ۷۳۰ کیلو و ۴۰۸ گرم از این مواد تریاک، ۵۹ کیلو و ۷۸۰ گرم هروئین، ۲۷۴ کیلو و ۱۳۱ گرم حشیش و ۵۵ کیلو و هفت گرم شیشه بود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام یک باند پنج نفره قاچاق موادمخدر در این ماه خبر داد و گفت: در این مدت ۲۲ سوداگر مرگ دستگیر، ۳۳ دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت توقیف و سه قبضه سلاح نیز از قاچاقچیان موادمخدر کشف شد.

سردار میرحیدری همچنین به اجرای ۲۴۶ مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده‌فروشان موادمخدر اشاره کرد و گفت: در این مدت ۷۹ نفر حمل‌کننده و هزار و ۲۰ نفر توزیع‌کننده خرد موادمخدر دستگیر شدند.

وی یکی از مشکلات استان اصفهان در حوزه مبارزه با موادمخدر را محدودیت ظرفیت برای نگهداری و درمان معتادان متجاهر که بیشتر آنها غیربومی و از خارج از استان هستند، اعلام کرد و گفت: به زودی اردوگاه نگهداری از این معتادان راه‌اندازی شود.

کد خبر 599070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.