هواداران خشمگین یوونتوس: زمان اخراج آلگری فرا رسیده!

روزهای خوبی آلگری در فصل جدید با یووه ادامه نداشت و خیلی زود ترمز این تیم کشیده شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، هواداران یوونتوس پس از تساوی بدون گل در برابر سمپدوریا، خشم خود را علیه مکس آلگری، سرمربی این تیم ابراز کردند.

آیا می‌توانیم در پنجره نقل و انتقالات یک مربی واقعی داشته باشیم؟ این سوالی است که هواداران در فضای مجازی از مدیریت باشگاه محبوب خود پرسیده‌اند.

بیانکونری در بازی ابتدایی فصل سری آ موفق شد با نتیجه سه بر صفر ساسولو را شکست دهد، با این حال روزهای خوبی آلگری در فصل جدید با یووه ادامه نداشت و خیلی زود ترمز این تیم کشیده شد. در بازی شب گذشته یوونتوس برابر سمپدوریا، موقعیت‌های بسیار کمی توسط یووه روی دروازه حریف ایجاد شد و دوشان ولاهوویچ به عنوان مهاجم هدف این تیم شدیداً ناامید و ناراحت بود.

هواداران یوونتوس در فضای مجازی با پیام‌های مختلفی نسبت به عملکرد تیم محبوب خود ابراز ناامیدی کردند. هواداری نوشت: خب این دو ساعت هم تلف شد. فرد دیگری اظهار کرد: امروز رسماً در گروه #AllegriOut هستم. این امکان وجود ندارد که یک ایده تاکتیکی واحد وجود نداشته باشد. در مورد بازیکنان با من صحبت نکنید، زیرا شما باید بدون توجه به بازیکنان ایده داشته باشید.

طرفداران پرطرفدارترین تیم ایتالیا اعتقاد دارند که عملکرد این تیم پس از بازگشت آلگری بسیار شرم آور بوده و نتیجه سمپدوریا مشتی از یک خروار است. عده‌ای اعلام کرده اند که تا زمان حضور آلگری دیگر بازی‌های این تیم را تماشا نمی‌کنند و برخی نیز در فضای مجازی با ایجاد یک جنبش، سوال عجیبی مطرح کرده و از مسئولین باشگاه یوونتوس خواستار پاسخ به این سوال شدند که چه زمانی فرصت اخراج دوباره آلگری فرا می‌رسد؟

یوونتوس در فصل گذشته رقابت‌ها با هدایت آلگری به سختی توانست در جایگاه چهارم سری آ قرار بگیرد و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. این سرمربی ایتالیایی در بازی‌های پیش فصل عملکرد خوبی نداشت و حالا در دومین گام سری آ نیز هواداران را یک بار دیگر نگران کرده است.

کد خبر 599059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.