۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
۲۵ میدل‌باس وارد اصفهان شد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه ۲۵ میدل‌باس وارد این کلان‌شهر شده است، گفت: تا قبل از مهرماه سال‌جاری ۲۵ دستگاه میدل‌باس وارد اصفهان می‌شود و ۵۰ دستگاه دیگر نیز تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه خواهد شد.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خرید ۱۰۰ دستگاه میدل‌باس با هدف بهبود کیفیت حمل‌ونقل عمومی شهر در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۲۵ میدل‌باس خریداری شده وارد اصفهان شده است، گفت: تا قبل از مهرماه سال‌جاری ۲۵ دستگاه میدل‌باس دیگر وارد اصفهان می‌شود و ۵۰ دستگاه نیز تا پایان سال به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: نوع سوخت این خودروها گازوئیل، نوع موتور آنها چهار سیلندر خطی، استاندارد آلایندگی آن یورو پنج و مجهز به سیستم کنترل هوشمند دمای موتور است.

وی با بیان اینکه حداکثر سرعت مجاز میدل‌باس‌ها ۸۰ کیلومتر است، تصریح کرد: سازه طراحی شده بدنه و اتاق این خودروها مستحکم و مطابق استاندارد است و ارتفاع ورودی میدل‌باس‌ها نیز جهت سهولت در ورود و خروج مسافران پایین است.

روحانی گفت: میدل‌باس‌ها دارای رمپ ویژه معلولان، دو دریچه سقفی اضطراری در جلو و عقب، مانیتور رنگی با قابلیت پنج ورودی، یک دوربین بالای درب ورودی وسط، یک دوربین داخل فضای مسافری جهت نظارت راننده، زنگ درخواست پیاده شدن، سامانه تهویه مطبوع با ظرفیت برودتی ۲۸ کیلووات و خنک‌کنندگی مناسب و ظرفیت هوادهی ۴۲۰۰ مترمکعب است.

وی ادامه داد: این خودروها دارای ۲۱ صندلی مستحکم و راحت از جنس پلی‌آمید ضد اشتعال با روکش مناسب از مخمل یا چرم مصنوعی قابل شست‌وشو است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: به‌دلیل مورد توجه قرار گرفتن سیاست استفاده از حمل‌ونقل پاک و افزایش ضریب پاک بودن سوخت اتوبوس‌ها، به سمت استفاده از اتوبوس‌های با استاندارها سوخت (یورو چهار) و (یورو پنج) حرکت کردیم و یکی از موارد مطرح شده با شرکت‌های تولیدکننده جهت خرید اتوبوس‌های جدید بوده است.

وی با بیان اینکه باید علاوه بر افزایش تعداد وسایل حمل‌ونقل عمومی، بحث استاندارهای آلایندگی این وسایل حمل‌ونقلی مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: استاندارد آلایندگی تعداد زیادی از ناوگان موجود شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان یورو چهار است و سوخت پاک مصرف می‌کنند.

کد خبر 599057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.