تمجید ستاره پرتغالی منچستر از هم‌وطنش

هافبک منچستر گفت: ما باید به هر کاری که کریس مایل است انجام دهد احترام بگذاریم.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر گفته است که اگر هم‌تیمی پرتغالی‌اش تصمیم به ترک منچستریونایتد بگیرد، برای کریستیانو رونالدو خوشحال خواهد بود.

برنده ۵ توپ طلا در حال بررسی گزینه‌های خود برای ترک اولدترافورد است. کریستیانو رونالدو مدتی است که به صورت علنی اعلام کرده می‌خواهد منچستر را ترک کند و راهی تیم جدیدی شود. او به طور مشخص از عدم حضور تیمش در لیگ قهرمانان اروپا ناراحت است و نمی‌خواهد سال‌های پایانی فوتبال خود را با دوری از معتبرترین رقابت باشگاهی جهان سپری کند.

فرناندز در مورد رونالدو اظهار کرد: شایعات زیادی وجود دارد اما هیچکس بهتر از کریستیانو نیست که در مورد این شایعات صحبت کند. من ممکن است یک یا دو چیز بدانم، اما من کسی نیستم که درباره این مسائل صحبت کنم. در حال حاضر او بازیکن یونایتد است، من در مورد آینده‌اش نمی‌دانم که می‌رود یا نمی‌رود. همانطور که خودش گفت به زودی صحبت می‌کند و در زمان مناسب فرصت هست تا صحبت‌هایش را بشنوید

وی افزود: فکر نمی‌کنم کسی تاکنون گفته باشد که مایل به ماندن رونالدو نیست. او سطح بالایی دارد و گل‌های زیادی برای ما می‌زند. رفتن یا ماندنش تصمیمی است که باید خود کریس بگیرد. ما باید به هر کاری که او مایل است انجام دهد احترام بگذاریم. اگر قرار باشد بماند، ما از این بابت خوشحال خواهیم شد. همچنین اگر قرار باشد جدا شود چون فکر می‌کند این بهترین تصمیم برای اوست، ما نیز خوشحال هستیم. مهمترین چیز این است که او در سطح خوب خودش باقی بماند چرا که باعث افتخار کشور ماست.

رونالدو پیش از این به رسانه‌ها قول داده بود درباره نیت و قصد خود برای فصل جدید صحبت کند. او با باشگاه‌های مختلفی در سراسر جهان ارتباط داشته، اما هنوز هیچیک از آنها علاقه احتمالی خود را تبدیل به پیشنهادی جدی برای ستاره پرتغالی نکرده‌اند.

عدم اطمینان در مورد آینده بازیکن ۳۷ ساله منچستر همچنان پابرجا است، اما تکلیف این موضوع باید قبل از مهلت نهایی نقل و انتقالات در روز یکم سپتامبر مشخص شود.

کد خبر 599056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.