تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی ناحیه منفصل شهری سنندج

شهردار سنندج گفت: با توجه به وسعت و افزایش جمعیت شهر سنندج، احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی برای تسریع در انجام به‌موقع عملیات امدادی ضرورت دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی اظهار کرد: پروژه احداث ایستگاه آتش‌نشانی ناحیه حسن‌آباد در زیربنای ۵۷۰ متر در سال ۹۲ آغاز شده است.

وی افزود: این پروژه در دو طبقه در حال احداث است و تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت و افزایش جمعیت شهر سنندج، احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی برای تسریع در انجام به‌موقع عملیات امدادی ضرورت دارد.

رشیدی با بیان اینکه عملیات احداث ایستگاه آتش‌نشانی در حسن آباد نیمه‌کاره است، تصریح کرد: تکمیل این ایستگاه و احداث ایستگاه‌های جدید در نقاط مختلف شهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی شورا و شهرداری سنندج اعتبار لازم برای تکمیل ایستگاه آتش‌نشانی حسن‌آباد تأمین و عملیات تکمیل این پروژه کلید خورده است.

شهردار سنندج با تاکید بر اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های مهم شهرداری است، گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام به عنوان رویکرد اصلی عمرانی دولت بستر رضایتمندی شهروندان را فراهم می‌کند، از این رو از تمام توان و ظرفیت‌ها در راستای تحقق این مهم بهره خواهیم گرفت.

کد خبر 599052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.