اجرای روشنایی در ۵۶ گذرگاه عابرپیاده اصفهان

رئیس اداره نظارت و ایمنی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از آشکارسازی و اجرای روشنایی در بیش از ۵۶ گذرگاه عرضی عابرپیاده به دلیل افزایش دید رانندگان در شب خبر داد.

بهادر قدیری‌فراز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طی دو سال گذشته ۶۵ نقطه حادثه‌خیز در اصفهان با همکاری پلیس راهور شناسایی و توسط وزارت کشور برای اصلاح به شهرداری اصفهان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: با اقداماتی که در سال گذشته مدنظر قرار گرفت، ۶۵ نقطه حادثه‌خیز شهر اصفهان به ۲۶ نقطه رسید و امسال نیز ۱۲ نقطه دیگر مورد اصلاح قرار گرفت.

رئیس اداره نظارت و ایمنی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در شهر اصفهان وجود دارد که در حال پیگیری برای رفع آنها هستیم، خاطرنشان کرد: از جمله اقداماتی که در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز شهر انجام شده است، می‌توان به اجرای حفاظ‌های ایمن در بزرگراه‌ها، آشکارسازی و آرام‌سازی ترافیکی در معابر شهری و ارتقای سیستم‌های هوشمند کنترل و نظارت ترافیک سطح شهر اشاره کرد.

وی تاکید کرد: جایگزینی گاردریل‌ها با جداساز ایمن بتنی در بزرگراه‌های شهید اقارب‌پرست و اجرای نیوجرسی در بزرگراه شهید کشوری از جمله اقدامات انجام شده در راستای اجرای حفاظ‌های ایمن در بزرگراه‌های اصفهان است.

قدیری‌فراز با بیان اینکه آشکارسازی و اجرای روشنایی در بیش از ۵۶ گذرگاه عرضی عابرپیاده به دلیل افزایش دید رانندگان در شب انجام شده است، تصریح کرد: فعال‌سازی دوربین‌های ثبت تخلف سرعت در بزرگراه‌های اصفهان نیز به منظور ایمنی رانندگان انجام شده است و با توجه به اهمیت سرعت در شدت و تعداد تصادفات ترافیکی، از آنها درخواست داریم با سرعت ایمن رانندگی کنند.

کد خبر 599009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.