فراخوان شهرداری رفسنجان برای طراحی المان سقاخانه

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان از هنرمندان برای طراحی المان سقاخانه شهر دعوت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری رفسنجان، مجتبی میرزمانی اظهار کرد: اداره سیما و منظر شهری در راستای وظایف و اهداف خود و ارتقای سطح هنری در نظر دارد المانی با مفهوم سقاخانه را در تقاطع خیابان امام خمینی (ره) و ۱۷ شهریور (چهارراه سقاخانه شتری) تهیه و نصب کند.

وی افزود: از افراد حقیقی و حقوقی و هنرمندان و متخصصین در زمینه المان‌های شهری دعوت می‌شود با توجه به رویداد تاریخی این فضای شهری در این فراخوان طراحی شرکت کنند.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان با اشاره به اهداف طرح، خاطرنشان کرد: افزایش کیفیت فضای شهری و دید بصری و زنده کردن یاد و خاطره مکان‌های تاریخی در این فضای شهری از اهداف طراحی این المان است.

میرزمانی با بیان اینکه موضوع طراحی المانی درخصوص پیشینه تاریخی در راستای هویت شهرستان رفسنجان است، تاکید کرد: شرکت در فراخوان برای عموم علاقه‌مندان از سراسر کشور آزاد است.

وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در فراخوان لازم است حداکثر تا تاریخ سی‌ام شهریورماه سال جاری نسبت به تکمیل و ارسال فرم‌های مشخصات فردی و فنی طرح، مندرج در سامانه پیشنهادات شهرداری رفسنجان ( Snp.rafsanjan.ir ) بخش فراخوان اقدام و تصویر ایده خود را به صورت یک پوستر با ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتی‌متر از طریق سامانه فوق ارسال کنند.

رئیس اداره سیما و منظر شهری شهرداری رفسنجان با بیان اینکه اعضای هیئت داوران مسابقه، کمیته زیباسازی شهرداری رفسنجان هستند، گفت: زمان داوری و انتخاب آثار دوم مهرماه و زمان اعلام نتایج نهایی برگزیدگان ششم مهرماه است.

کد خبر 599007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.