مدیرعامل نساجی به‌خاطر بدقولی‌ها استعفا کرد

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در اعتراض به آماده‌نشدن ورزشگاه وطنی، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل و رحیم دست‌نشان، مشاورعالی باشگاه نساجی مازندران به‌دلیل بدقولی‌های مسئولان مازندران و آماده نشدن ورزشگاه شهیدوطنی قائم‌شهر از سمت خود استعفا دادند.

نساجی هفته اول فصل جدید لیگ‌برتر، به‌جای ورزشگاه وطنی در نقش‌جهان اصفهان بازی کرد تا ورزشگاه خانگی‌اش بعد از مدت‌های طولانی آماده شود اما نشد.

استعفای رسمی ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به‌این شرح است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای رضا حدادیان
مالک محترم باشگاه نساجی مازندران

با سلام و احترام

صمیمانه از حسن اعتماد حضرتعالی نسبت به بنده طی سه فصل به‌عنوان خادم مردم مازندران در جایگاه مدیرعاملی باشگاه بزرگ نساجی، خدای متعال را شاکرم در این مدت هرآنچه که در توان داشتم در این عرصه با خلوص‌نیت و با هدف خدمت به مردم به‌کار بستم.

متأسفانه در بحث تحویل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه علی‌رغم پیگیری‌های مستمر بنده در این چند ماه و همچنین عدم تحقق وعده رئیس‌جمهور محترم در زمان مقرر و در ادامه مماشات و صبر باشگاه با وعده‌های ناسرانجام مسئولان امر لکن با توجه به این همه متانت و حسن نیتی که از سوی باشگاه در عمل ثابت شد اما انتظارات در بحث تکمیل و آماده‌سازی این ورزشگاه تا امروز مرتفع نشد.

به‌همین منظور بنده دیگر توانی برای ادامه همکاری با مسئولان امر را ندارم و استعفای خود را به احترام مردم مازندران و هواداران خونگرم نساجی رسماً خدمت حضرتعالی اعلام می‌دارم.

انشاالله مدیرعاملی بر سر کار بیاید تا توان مقابله با این حجم وعده و وعید را داشته و سیاسی‌کاری را از بر باشد.

ایزد سیف‌الله‌پور
مدیرعامل

به گزارش ایمنا، ورزشگاه وطنی قرار بود پس از ۲ سال و ۸ ماه با دیدار حساس نساجی و ملوان که دربی شمال ایران در لیگ‌برتر لقب دارد، در روز پنجشنبه سوم شهریورماه بازگشایی و مورداستفاده قرار بگیرد اما به‌نظر می‌رسد این اتفاق با وجود قول و قرارها کماکان رخ نخواهد داد.

کد خبر 599005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.