لزوم رفع موانع اختصاص بودجه به مشکلات مدارس

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اختصاص ۴۵ میلیارد تومان در بودجه شهرداری برای کمک به مدارس شهر، گفت: این بودجه در چهار عنوان تجهیز، عمران، برنامه و مناسب‌سازی حریم مدارس دخترانه است که تاکنون در ۱۰ منطقه این تفاهم‌نامه‌ها آماده شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد علوی امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ در هشتادوهشتمین جلسه شورای ششم شهر تهران و در واکنش به ارائه گزارش مدیرکل آموزش و پرورش این شهر با اشاره به اختصاص ۴۵ میلیارد تومان در بودجه شهرداری برای کمک به مدارس شهر، اظهار کرد: این بودجه در چهار عنوان تجهیز، عمران، برنامه و مناسب‌سازی حریم مدارس دخترانه است که تاکنون در ۱۰ منطقه این تفاهم‌نامه‌ها آماده شده است.

وی با بیان اینکه هرچه سریع‌تر مناطق دیگر نیز اقدام به انعقاد تفاهمنامه‌های لازم کنند، ادامه داد: لازم است مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران بر این تفاهم‌نامه‌ها نظارت کند، چرا که گاهی شنیده‌ایم برخی فشار می‌آورند تا نکاتی غیر از رفع مشکل مدارس در تفاهم‌نامه قید شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص لزوم رفع مشکلات مدارس در تابستان، گفت: لازم است که مناطق دیگر نیز در یک ماه باقی مانده از تابستان این تفاهم‌نامه را به سرانجام برسانند تا مشکلات مدارس به حداقل برسد.

وی اضافه کرد: لازم است در برنامه‌ها به رفع آسیب‌های اجتماعی، خشم و اعتیاد توجه کنیم و توجه به این موضوعات را در اولویت قرار دهیم.

علوی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه‌های تابستانی در مدارس، تصریح کرد: از زحمات آموزش‌وپرورش در راه‌اندازی ۲۰۰ پایگاه تابستانی با همکاری شهرداری تهران قدردانی می‌کنم.

کد خبر 599004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.