رونمایی از ۵۰ پروژه شهرداری در هفته دولت

شهردار سمنان از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و زیست‌محیطی شهرداری در هفته دولت با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال خبر داد.

سیدعلی مرتضی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه‌های قابل افتتاح شهرداری سمنان در بخش‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، خدماتی، ورزشی و زیست‌محیطی است که با تلاش همکاران شهرداری و با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال به ثمر رسیده است و تقدیم شهروندان شهر اخلاق می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری سمنان به‌صورت ماهانه وضعیت پیشرفت پروژه‌ها را دنبال می‌کند، افزود: فاز نخست جاده سیلو که ادامه کمربندی جنوب شهر است، به عنوان مهم‌ترین پروژه هفته دولت شهرداری تا پایان هفته دولت سال ۱۴۰۱ افتتاح و تلاش می‌شود فازهای بعدی این پروژه تا پل حسن‌آباد پیگیری شود.

شهردار سمنان با اشاره به ۵۰ پروژه قابل افتتاح شهرداری در هفته دولت، خاطرنشان کرد: اجرای بخشی از شبکه فاضلاب شهری، توسعه شبکه آب خام شهر، ساماندهی تصفیه خانه فاضلاب، بازپیرایی میادین، پیاده‌روها و اصلاح مهندسی معابر شهر، فاز اول توسعه مرکز تولیدات فضای سبز در پارک سوکان، احداث زمین چمن مصنوعی و زمین بازی کودکان در محله شترخان از پروژه‌های آماده افتتاح شهرداری سمنان در هفته دولت ۱۴۰۱ هستند.

مرتضی‌نژاد تصریح کرد: آسفالت‌ریزی در سطح مناطق و خیابان‌های اصلی شهر با متراژ حدود پانصد هزار مترمربع، اجرای ۷ کیلومتر فیبر نوری، اجرای کف‌سازی تکیه پهنه و پیاده روی مقابل امامزاده یحیی (ع)، اجرای کف‌سازی تکیه و محور عباسیه، مرمت بادگیر محلات، احداث باند شمالی بلوار قاضی طباطبایی، تکمیل و بهره برداری میدان وصال، احداث میدان در تقاطع بلوار شریف واقفی و باهنر از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح شهرداری سمنان در هفته دولت هستند.

وی با اشاره به تکمیل فاز نهایی بوستان بلد، مرمت بوستان آبشار و تکمیل بوستان مهر در حوزه فضای سبز، ادامه داد: این پروژه‌ها در هفته دولت ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار سمنان ایجاد و بهره‌برداری از سامانه «معراج» آرامستان وادی السلام، رونمایی از سامانه و اپلیکیشن جامع «سمنان من» و ایجاد سامانه تاکسی درون شهری را از مهمترین پروژه‌های شهرداری در حوزه شهر الکترونیک خواند و گفت: ده‌ها پروژه کوچک دیگر برحسب نیازهای شهروندان در سطح مناطق سه‌گانه و محلات شهر انجام شده است که در هفته دولت سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 598999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.