مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی مدارس مد نظر قرار گیرد

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی مدارس از اهمیت خاصی برخوردار است و نباید از نقش‌آفرینی خیران در این حوزه غافل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی پیرهادی امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ پس از ارائه گزارش مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران، اظهار کرد: معلمان و فرهنگیان قشر فرهیخته و اثرگذار جامعه هستند و می‌توانند در بسیاری از موضوعاتی که در شهر تهران با آن مواجه هستیم، نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به لزوم توجه به مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی مدارس، ادامه داد: مقاوم‌سازی و ایمن‌سازی مدارس از اهمیت خاصی برخوردار است و نباید از نقش‌آفرینی خیران در این حوزه غافل شد.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ضرورت همکاری شهرداری و آموزش‌وپرورش، گفت: شهرداری می‌تواند در موضوعات مختلف آموزش‌وپرورش به آنها کمک کند.

وی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت مدارس و فضاهای آموزشی آنها برای شهروندان محله‌ها، تصریح کرد: پیش از این تفاهم‌نامه بوده است که از ظرفیت مدارس برای ورزش بانوان و خانواده‌ها استفاده می‌شد که بهتر است این تفاهم‌نامه دوباره اجرایی شود.

پیرهادی در خصوص استفاده از فضاهای مدارس برای ورزش شهروندان، اضافه کرد: این موضوع برای سلامت جسمی بانوان و تقویت بنیان خانواده حائز اهمیت است.

کد خبر 598995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.