اجرای طرح شنبه‌های امید و افتخار جهت اتمام پروژه‌های بر جا مانده

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وعده شهردار تهران به اجرای طرح شنبه‌های امید و افتخار، گفت: در این طرح مسئله اصلی آغاز پروژه‌های جدید و اتمام پروژه‌های به جا مانده است و هرگاه این پروژه‌ها تمام شود، بلافاصله وارد مدار بهره‌برداری می‌شود و مدیران شهرداری منتظر افتتاح نمی‌مانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ با اشاره به وعده شهردار تهران به اجرای شنبه‌های امید و افتخار، اظهار کرد: در این طرح مسئله اصلی آغاز پروژه‌های جدید و اتمام پروژه‌های به جا مانده است و هرگاه این پروژه‌ها تمام شود، بلافاصله وارد مدار بهره‌برداری می‌شود و مدیران شهرداری منتظر افتتاح نمی‌مانند.

وی با اشاره به تلاش مدیریت شهری تهران در خصوص بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهر، ادامه داد: پروژه‌ها طبق یک برنامه زمان‌بندی شده که به شورای اسلامی شهر نیز آن را ارائه دادند، افتتاح می‌شود، لذا باید شکرگزار باشیم که با برنامه‌ریزی می‌توانیم تا پایان سال پروژه‌ها را افتتاح کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مناسبت‌های هفته دولت، گفت: دولت آن چه که زیر صفر بود را با بدهی‌های زیاد تحویل گرفت، اما اکنون به شرایط پایدار رسیده‌ایم، امیدواریم همین روند با شیب بهتری پیش برود.

وی در خصوص لزوم بهبود شرایط اقتصادی، تصریح کرد: دولت مسئله اقتصاد را به برجام گره نزد و با خودکفایی و تکیه بر نیروی جوان کار خود را شروع کرد، امیدواریم این روند بهبود یابد.

چمران با اشاره به ازدیاد پرونده بررسی باغات در شهر تهران، گفت: پرونده‌های پشت نوبتی باغات بسیاری وجود دارد و بعد از تعطیلات شورای اسلامی شهر یک جلسه را به طور فوق‌العاده به مسئله باغات اختصاص می‌دهیم تا مشکلات موجود را رفع کنیم.

کد خبر 598976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.