صدرنشینی سن‌ایچ در خطر/گیتی‌پسند به‌دنبال حضور در جمع بالانشینان

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال با هفت دیدار به صورت همزمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ با هفت دیدار به صورت همزمان از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

تیم فوتسال فرش‌آرا به مصاف مس سونگون می‌رود. فرش آرا با هشت امتیاز در رده هشتم قرار دارد و مس سونگون ۱۸ امتیاز در رده دوم جای گرفته است؛ اگر مس این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذارد و در صورت نتیجه‌نگرفتنِ سن‌ایچ ساوه صدرنشین خواهد شد.

تیم فوتسال فردوس قم برابر سن‌ایچ ساوه صف‌آرایی می‌کند. با توجه به اینکه سن‌ایچ در صدر جدول قرار دارد و فاصله زیادی با تیم‌های دوم تا چهارم ندارد، برای حفظ صدرنشینی در این بازی محکوم به برد است.

تیم فوتسال قند کاترین آمل رودرروی مقاومت البرز قرار می‌گیرد. این دو تیم در قعر جدول قرار دارند و می‌توان گفت در یک شرایط یکسان به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند میزبان گهرزمین سیرجان است. گیتی‌پسند برای اینکه به صدر جدول نزدیک شود نیاز به پیروزی در این بازی دارد، اما باید این راهم در نظر گرفت که گهرزمین تیم خوبی است و با ۱۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد.

تیم فوتسال کراپ الوند به مصاف زندی‌بتن کلاردشت می‌رود. کراپ برای اینکه در کورس قهرمانی باقی بماند با این برد می‌تواند صعود کرده و جایگاه خود را حفظ کند.

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان مقابل چیپس کامل مشهد قرار می‌گیرد. با توجه به نتایج ضعیف چیپس کامل، فولاد زرند این شانس را دارد با شکست دادن این تیم به میانه‌های جدول نزدیک شود.

تیم فوتسال صنایع پشتیبان هرمزگان میزبان سفیرگفتمان تهران است. سفیرگفتمان پس از گذشت چند هفته نشان داد تیم دست و پا بسته‌ای نیست و در میانه‌های جدول می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد و با پیروزی در این دیدار امکان صعود تا رده ششم را دارد.

صدرنشینی سن ایچ در خطر/گیتی پسند به دنبال حضور در جمع بالانشینان

کد خبر 598966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.