مصوبات شورای شهر انقضا ندارد

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مصوبات شورای اسلامی شهر بدون تاریخ و انقضا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماج وحیدافشار امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه‌_ در هشتادوپنجمین صحن علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به ضرورت توجه به مصوبات سال‌ها و دوره‌های قبلی، اظهار کرد: لازم است بدانیم مصوبات شورای اسلامی شهر بدون انقضا و تاریخ است.

وی در خصوص پرداختن به موضوعات تکراری در شورای اسلامی شهر، ادامه داد: شرایط نباید به گونه‌ای پیش رود که شهرداری سال‌های بعد برای موضوع مصوبات قبلی، دوباره مسائل را در شورای اسلامی شهر مطرح کند و انتظار تصویب داشته باشد.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه مصوبات شورای اسلامی شهر باید در اسرع وقت پیگیری شود و به نتیجه برسد، گفت: کم‌کاری در برخی حوزه‌های مدیریت شهری و عمل نکردن به مصوبات و ارسال مجدد همان موضوع به شورای اسلامی شهر برای تصویب نباید تبدیل به رویه شود، زیرا علاوه‌بر اتلاف وقت نارضایتی شهروندان را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ضرورت تخصیص سهم ارومیه از جرایم رانندگی و عوارض گمرکی اهمیت دارد، افزود: مبلغ جرایم رانندگی ارومیه باید بر اساس سرانه جریمه کشور، به این شهر و رفع معضلات این حوزه اختصاص یابد، چرا که طی ۱۰ سال گذشته شاهد تخصیص نیافتن آن بوده‌ایم و هرچه سریع‌تر این موضوع باید پیگیری شود.

کد خبر 598964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.