پرداخت مستمری ویژه به مددجویان مناطق سیل‌زده اصفهان/۱۳ شهر و ۸۰ روستا آسیب‌ دیده است

مددجویان کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به آمارهای به دست آمده ۱۳شهر و ۸۰روستا از سیل اخیر دچار آسیب شدند، گفت: پس از بررسی‌های انجام شده و شناسایی میزان خسارت، مستمری ویژه به خانواده‌های سیل‌زده پرداخت شده است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اعزام تیم امدادی برای بررسی میزان خسارات واردشده در سیل اخیر به خانواده‌های مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: با توجه به آمارهای به دست آمده ۱۳ شهر و ۸۰ روستا از این حادثه طبیعی دچار آسیب شدند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌های انجام شده و شناسایی میزان خسارت، مستمری ویژه به خانواده‌های سیل‌زده پرداخت شده است، ادامه داد: در مردادماه براساس بعد خانوار برای کمک فوری به تأمین معیشت، به حساب ۲۰۳ نفر از مددجویان به میزان یک ماه مستمری ویژه پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به میزان خسارت وارد شده به ساختمان‌ها و اقلام ضروری زندگی خانوارهای تحت حمایت، افزود: واحدهای مسکونی و تعداد لوازم ضروری زندگی مددجویان که در این حادثه آسیب‌دیده، شناسایی و با برنامه‌ریزی دقیق برای تأمین آن‌ها به فوریت اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حادثه اخیر احشام روستاییان نیز دچار تلفات شدند، تصریح کرد: در این قبیل بحران‌های طبیعی برای بازگشت دوباره مددجویان به زندگی عادی خود و ایجاد بستر توانمندسازی در تأمین معاش، نیاز به مساعدت و مشارکت خیران و نیکوکاران است تا در کنار اعتبارات ویژه بتوانیم اقدامات مؤثری انجام دهیم.

کد خبر 598920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.