ساخت و نصب تندیس ورزشکاران در آمل

عضو شورای اسلامی شهر آمل از راه‌اندازی کافه ورزش با نگاه ورزشی و فرهنگی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم محمدپور امروز _ یکم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت و قدردانی از ورزشکاران مدال‌آور المپیکی و جهانی، اظهار کرد: با توجه به جایگاه ورزشکاران مطرح آملی سردیس ورزشکاران افتخارآفرین این شهر همچون قاسم رضایی، هادی ساروی، امیرحسین زارع و بهروز عطایی جانمایی می‌شود.

وی افزود: اجرای احداث این سردیس سفارش داده شده و در حال ساخت است و تا دو ماه آینده در مکان‌های مناسبی جانمایی و نصب می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر آمل از احداث نماد یا المان والیبال در آمل خبر داد و گفت: طراحی این المان انجام شده و به زودی قرارداد آن منعقد و ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی کافه ورزش با نگاه ورزشی و فرهنگی در دستور کار داریم، تصریح کرد: در نظر داریم در یکی از ساختمان‌های شهر با راه‌اندازی کافه ورزش از ورزشکاران المپیکی و جهانی دعوت کنیم تا گفت‌وگوی مستقیم با جوانان داشته باشند.

رسانه‌ها منصفانه نقد کنند

احمد محمدی، رئیس شورای شهر آمل نیز در این نشست با بیان اینکه یکی از ارکان تعالی هر جامعه‌ای بحث رسانه، مطبوعات و خبرنگار است که اگر بتوانند در همه حوزه‌ها به صلاحیت حرفه‌ای که در راستای شغلی خود دارند، درست عمل کنند موجب ارتقای جامعه می‌شوند، اظهار کرد: از رسانه‌ها نقدهای منصفانه و انتقاد واقع‌بینانه خواستاریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین خصوصیات خبرنگاران باید امانت‌داری و بی‌طرفی باشد، گفت: خبرنگاران باید واقعیت‌ها را منتقل کنند، اگر واقعیت‌ها بیان شود، مخاطب می‌فهمد که چه اتفاقی در شهر یا جامعه افتاده و علاوه‌بر آن منبع خبر که اعمال و وظایفش انتشار می‌یابد با نقص‌ها و ضعف‌های خود آشنا می‌شود.

کد خبر 598873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.