جوانان باید با مسائل ملی بیشتر درگیر شوند

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: پرچم ایران اسلامی و سرود ملی از جمله نکاتی است که در چند سال اخیر کمتر به آنها پرداخته شده و نسل نوجوان و جوان باید بیشتر با این مسائل درگیر شوند؛ می‌توان دهه فجر و ۲۲ بهمن را روز پرچم جمهوری اسلامی اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی امروز _سه‌شنبه یکم شهریورماه_ در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به منظور بررسی عملکرد برنامه‌ای و بودجه‌ای اداره کل فرهنگی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، اظهار کرد: پختگی در برنامه‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی نشان می‌دهد که موضوعات فرهنگی مورد توجه قرار گرفته و مغفول نمانده است.

وی ادامه داد: باید توجه به موضوعات سبک زندگی ایرانی_اسلامی و خانواده محوری از موضوعات مهمی باشد که در دستور کار فعالیت‌های فرهنگی قرار می‌گیرد، لذا باید توجه داشت، هر کدام از فعالیت‌ها باید با سیاست مشخص و به صورت کارشناسی شده انجام شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: خانواده محوری باید نکاتی باشد که به صورت جدی در برنامه‌ها دنبال شود، همچنین توجه به بانوان در فعالیت‌های فرهنگی نیز از دیگر اقداماتی است که باید دنبال شود، اگر این کار انجام شود مطمئنم در زمینه بانوان تا پایان این دوره مدیریت شهری پیشرفت خوبی خواهیم داشت. یکی دیگر از موضوعات که باید به صورت ویژه دنبال شود موضوع توجه ویژه فعالیت فرهنگی در محلات پایتخت است که باید رویکرد ایرانی_اسلامی و انقلابی را داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم توجه به ادبیات در فعالیت‌های فرهنگی، تصریح کرد: ادبیات کهن و تمدن توحیدی‌مان می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، شعر و موسیقی سنتی از جمله نکاتی است که باید مورد توجه باشد.

نادعلی گفت: پرچم ایران اسلامی و سرود ملی نیز از جمله نکاتی است که در چند سال اخیر کمتر به آنها پرداخته شده و نسل نوجوان و جوان باید بیشتر با این مسائل درگیر شوند، می‌توان دهه فجر و ۲۲ بهمن را روز پرچم جمهوری اسلامی اعلام کرد؛ از سوی دیگر سرود ملی در سراهای محلات باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 598871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.