ترویج انرژی تجدیدپذیر در یورک‌شر

یورک از شهرهای تاریخی شمال انگلستان، به زودی تحولات زیادی را در راستای تامین پاکسازی هوا از آلاینده‌ها تجربه خواهد کرد و تولید انرژی تجدیدپذیر در راس اهداف مدیریتی آن قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مدیران یورک‌شر مدعی شده‌اند که در آینده نزدیک، به نصب گسترده پنل‌های خورشیدی در سراسر شهر خواهند پرداخت تا از این طریق به پایداری منطقه کمک کنند. پیش‌بینی شده است که پنل‌های خورشیدی جدید بیش از چهار درصد نیروی مورد نیاز سالانه شهر را تأمین خواهد کرد که این عدد به ظاهر کوچک می‌تواند به سهم خود نقش مهمی در کاهش انتشار کربن و در نتیجه آلودگی هوا ایفا کند.

در این راستا، قرار است ۲۸ منطقه خورشیدی در سراسر یورک‌شر ایجاد شود که در مجموع از ظرفیت تولید حدود ۲۱ مگاوات انرژی برخوردار خواهد بود. مدیران شهر بودجه لازم برای اجرای این پروژه را ۲۵ میلیون پوند پیش‌بینی کرده و مدعی شده‌اند تمام تلاش خود را برای اجرای هرچه بهتر آن به کار خواهند گرفت.

گزارش‌ها حاکی است که شرکت تأسیسات آبرسانی و تصفیه آب یورک‌شر خدمات آب و فاضلاب را برای حدود پنج میلیون نفر و ۱۰۰ هزار نیروی در حال کار تأمین می‌کند. بدون شک، ساخت مزارع خورشیدی در سراسر یورک‌شر می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به هدف صفر انتشار کربن شهر ایفا کند که پیش از این مدیران از تحقق آن تا سال ۲۰۳۰ خبر داده بودند، چراکه تمام الکتریسیته تولید شده در آن به وسیله شرکت نامبرده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در واقع، اقدام جدید یورک‌شر برای نصب پنل‌های خورشیدی به افزایش چهار درصدی تولید انرژی تجدیدپذیر برای عملکرد شرکت تأسیسات آبرسانی و تصفیه آب منجر خواهد شد که این امر به سهم خود کاهش هزینه‌های شهری را در پی خواهد داشت، ضمن این‌که پایداری را برای مناطق به ارمغان خواهد آورد.

ترویج انرژی تجدیدپذیر در یورک‌شر

کد خبر 598858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.