ذوق‌زدگی کاسمیرو از هم‌تیمی‌شدن دوباره با رونالدو!

ستاره سابق رئال‌مادرید از پیوستن به منچستریونایتد و هم‌تیمی‌شدن با کریستیانو رونالدو، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاسمیرو می‌گوید که از پیوستن دوباره به «کریستیانو رونالدو»، هم‌تیمی سابقش در رئال‌مادرید با توجه به تکمیل انتقال ۷۰ میلیون پوندی (۸۳ میلیون دلاری) به اولدترافورد، هیجان‌زده است. این حرکت پس از ۹ سال موفقیت‌آمیز در سانتیاگوبرنابئو انجام می‌شود که این بازیکن بیش از ۳۰۰ بازی و ۱۸ جام را به ارمغان آورد.

بسیاری از این موفقیت‌ها در کنار فوق‌ستاره پرتغالی به دست آمد و کاسمیرو امیدوار است که برنده پنج توپ طلا همچنان در اولدترافورد بماند تا این زوج از پیروزی‌های بیشتر در کنار هم در انگلیس لذت ببرند.

آیا کاسمیرو دوباره با کریستیانو رونالدو همکاری خواهد کرد؟

سوالاتی درمورد اینکه آیا رونالدو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی یونایتد را ترک خواهد کرد، پرسیده می‌شود زیرا او برای تغییر و رفتن به تیم‌های دیگر تلاش می‌کند، اما کاسمیرو مشتاق همکاریِ مجدد با یک بازیکن بزرگ است.

هافبک اهل آمریکای‌جنوبی در کنفرانس خبری خداحافظی خود در پایتخت اسپانیا گفت: «به یونایتد می‌روم، یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های جهان که با عظمت مادرید رقابت می‌کند. با کریستیانو رونالدو صحبت نکرده‌ام، اما می‌خواهم در کنار او بازی کنم. بسیار هیجان زده هستم که با او کار می‌کنم. امیدوارم که او بماند چراکه یکی از بهترین‌های جهان است.»

چرا کاسمیرو رئال مادرید را ترک می‌کند؟

این ملی‌پوش ۳۰ ساله برزیلی از سال ۲۰۱۳ در تیم بلانکوس حضور داشته است، اما هر گونه پیشنهادی مبنی بر اینکه به دلایل مالی به جمع یونایتدها پیوسته را رد کرده و شروعی تازه در فوتبال انگلیس خواهد داشت.

کاسمیرو در توضیح دلایل خود برای قطع رابطه با رئال گفت: وقتی تصمیم بزرگی در زندگی خود می‌گیرید، همیشه مهم است. پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان، به مدیر برنامه خود گفتم که فکر می‌کنم در حال تمام کردن چرخه خود در رئال مادرید هستم. بعد از تعطیلات هم همین حس را داشتم. درحال‌حاضر خوشحال‌ترین فرد در جهان هستم و فکر می‌کنم تاریخ برایم ساخته شده است.

در واقع به دنبال چالش‌های جدید و اهداف جدید هستم. برای امتحان فرهنگ و باشگاه متفاوت آماده‌ام‌. من در آنجا چیزی نبرده‌ام و می‌خواهم مانند رئال به تیم کمک کنم و در این راه پر از امید هستم.

کسانی که فکر می‌کنند برای پول به منچستریونایتد می‌روم، مرا به خوبی نمی‌شناسند. اگر به خاطر پول بود سال‌ها پیش می‌رفتم. رئال مادرید برایم خوب بود و می‌روم تا چرخه‌ام را تمام کنم."

کد خبر 598840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.