راهیابی چونبوک‌موتورز و اوراواردز به نیمه‌نهایی شرق

تیم‌های فوتبال چونبوک‌موتورز کره‌جنوبی و اوراواردز ژاپن با برتری مقابل حریفانشان به نیمه‌نهایی منطقه شرق لیگ‌قهرمانان آسیا رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا سال ۲۰۲۲ در منطقه شرق امروز برگزار شد و در نهایت تیم‌های چونبوک‌موتورز کره‌جنوبی و اوراواردز ژاپن به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

چونبوک‌موتورز کره‌جنوبی در نخستین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه سه بر یک مقابل ویسل‌کوبه ژاپن به برتری رسید؛ کویا یوروکی در دقیقه ۶۴ برای ویسل‌کوبه و مودوو بارو در دقیقه ۶۶ برای چونبوک‌موتورز گلزنی کردند و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد، اما در ادامه گوستاوو و مون‌سئون‌مین در دقایق ۱۰۴ و ۱۲۲ گل‌های دوم و سوم چونبوک‌موتورز را به‌ثمر رساندند تا تیم کره‌ای به نیمه‌نهایی برود.

در دیدار دوم نیز اوراواردز ژاپن در دیداری یک‌طرفه، با نتیجه چهار بر صفر از سد پاتوم‌یونایتد تایلند گذشت و به‌عنوان دومین تیم راهی نیمه‌نهایی شد؛ گل‌های اوراواردز را در این دیدار داوید موبرگ‌کالرسون، تاکویا ایوانامی، یوشیو کیوزومی و تاکاهیرو آکیموتو به‌ترتیب در دقایق ۳۲، ۴۲، ۶۵ و ۷۲ وارد دروازه پاتوم‌یونایتد شد.

راهیابی چونبوک‌موتورز و اوراواردز به نیمه‌نهایی شرق

دیدار مرحله نیمه‌نهایی به‌صورت تک‌بازی، روز پنجشنبه و در خاک ژاپن برگزار خواهد شد تا چهره اولین فینالیست لیگ‌قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ مشخص شود.

کد خبر 598818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.