یک فوتی و ۳ مصدوم در حادثه سقوط دیوار یک ساختمان در کاشان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی سقوط دیوار روی چهار شخص ۲۷، ۲۸، ۳۰ و ۳۳ ساله، تیم‌های تخصصی امدادنجات عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

روح‌الله فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی سقوط دیوار روی چهار شخص ۲۷، ۲۸، ۳۰ و ۳۳ ساله، تیم‌های تخصصی امداد و نجات عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

فدایی تصریح کرد: به دنبال تماس تلفنی در ساعت ۱۳:۲۱ دیروز سی‌ویکم مردادماه با آتش‌نشانی کاشان، مبنی بر وقوع حادثه در خیابان جانبازان کاشان که سه نفر از آن‌ها کارگران اتباع افغانستان بودند، مأموران تیم‌های امداد و نجات ایستگاه شماره ۴و ۶ این سازمان به محل اعزام شدند و با تجهیزات مربوطه اقدام به نجات آن‌ها کردند.

وی افزود: در این حادثه یک دیوار تازه احداث شده ساختمان در حال ساخت روی کارگران فرو می‌ریزد و آن‌ها را محبوس می‌کند و متأسفانه یک کارگر ۳۰ ساله در پی حادثه فوت می‌کند، ولی با حضور آتش‌نشانان تمام افراد از زیر آوار خارج و تحویل تیم‌های عملیاتی اورژانس در محل شدند.

روابط عمومی سازمان در این رابطه از شهروندان مخصوصاً کارفرمایان ساختمانی خواست تا اصول ایمنی را در ساخت‌وسازها و تخریب‌ها رعایت و شرایط ایمنی را در کل مراحل کار فراهم کنند تا دیگر شاهد حوادث از این دست نباشیم.

کد خبر 598799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.