اپل از محصولات جدید رونمایی می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اپل احتمالا یک ماه پس از رونمایی آیفون جدید رویداد دیگری برای معرفی آیپد پرو، آیپد نسل ده و حداقل دو کامپیوتر جدید سری مک برگزار خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً پیش‌بینی شده است که رویداد جدید اپل در ماه اکتبر برگزار خواهد شد؛ این رویداد هنوز به صورت رسمی تائید نشده است، اما افشاگران باور دارند که اپل یک ماه پس از رونمایی آیفون‌های جدید رویداد دیگری برگزار می‌کند. یکی از محصولات مهم رویداد اکتبر اپل قرار است آیپد باشد؛ در این مراسم آیپد پرو مجهز به پردازنده M2 و آیپد نسل دهم مجهز به پردازنده A14 و درگاه USB-C معرفی می‌شود.

شایعات اخیر نشان می‌دهد که آیپد پرو جدید به پردازنده M2 مجهز شده است و در مدل‌های ۱۱ و ۱۲.۹ اینچ معرفی می‌شود؛ مدل بزرگ‌تر صفحه‌نمایش مینی LED خواهد داشت. رندرهای فاش شده نشان می‌دهد آیپد نسل دهم ضخامت کمتری نسبت به نسل قبل دارد و با طراحی جذاب‌تری عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد جزیره دوربین در پنل پشتی این تبلت ضخامت قابل‌توجهی خواهد داشت.

اپل در رویداد ماه اکتبر حداقل دو مک M2 جدید معرفی می‌کند؛ با این حال فعلاً جزئیات دقیق این کامپیوترهای جدید را اعلام نکرده است. ممکن است کامپیوترهای جدید شامل مدل تقویت‌شده مک مینی، مدل جدید مک پرو یا حتی مدل دیگری از لپ‌تاپ‌های سری مک بوک پرو باشد. در حال حاضر به نظر می‌رسد احتمال رونمایی مک مینی و مک پرو بیشتر از مک بوک پرو است.

کد خبر 598771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.