پیوستن میبد، اردکان و ابرکوه به طرح ملی تلاوت قرآن کریم

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم از پیوستن سه شهرستان میبد، اردکان و ابرکوه برای نخستین بار به طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا(ع) خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از طرح ملی تلاوت قرآن کریم، حسین مقدم کیا در آئین پیوستن سه شهرستان میبد، اردکان و ابرکوه به طرح ملی تلاوت قرآن کریم اظهار کرد: بر این اساس سه مؤسسه فرهنگی قرآنی حضرت معصومه (س) میبد، نشر و تعلیم قرآن کریم اردکان و امیرالمؤمنین در ابرکوه به‌عنوان مجریان طرح ملی تلاوت قرآن کریم انتخاب و معرفی شدند.

وی ادامه داد: طرح ملی تلاوت قرآن کریم در استان یزد با محوریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سه مؤسسه مجری ادامه پیدا می‌کند.

دبیر طرح ملی تلاوت قرآن کریم کشور تصریح کرد: با پیوستن استان یزد به طرح ملی تلاوت عملاً نوجوانان و جوانان فرصت خواهند داشت در این طرح ثبت‌نام کنند.

وی افزود: کار ثبت‌نام از نوجوانان و جوانان در طرح ملی تلاوت تا دهم شهریورماه سال جاری تمدیدشده است.

مقدم کیا تصریح کرد: انتظار این است که مسئولان استانی برای شناسایی نخبگان قرآنی پای‌کار باشند تا در مرحله نیمه‌نهایی و نهایی نوجوانانی از یزد حضورداشته باشند.

یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قران کریم شباب الرضا (ع) امسال نیز طرح به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند از طریق تارنمای melitelavat.ir اقدام کنند.

کد خبر 598762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.