جلسه آشتی زوج جوان به خون کشیده شد/ پیدا شدن نوزاد کنار سطل زباله در افسریه

قتل خونین در جلسه آشتی زوج جوان، بازداشت زورگیران خارجی در تهران، پیدا شدن نوزاد کنار سطل زباله در افسریه، فروش قرص‌های لاغری نامتعارف، هدف گرفتن پلیس توسط شرور مسلح از داخل خودرو و مرگ دردناک دزدان بنزین هنگام حفاری زمین را در بسته خبری حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس از طریق تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از یک فقره درگیری منجر به قتل واقع در روستای چهچکور مطلع و بلافاصله جهت بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک جوان تبعه افغانستان از ناحیه سینه مجروح شده و در محل فوت شده است. در بررسی اولیه صورت گرفته مشخص شد افرادی معلوم از اتباع افغانستانی ساکن کرمان جهت حل مشکل خانوادگی میان یک زن و شوهر تبعه افغانستان که بستگان یکدیگر بودند در روستای چهچکور از توابع بندرعباس با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ادامه داد: پس از حضور طرفین در محل به علت نبود سازش در حین صحبت کردن ابتدا به صورت لفظی و سپس فیزیکی با هم درگیر می‌شوند که در این درگیری یکی از طرفین به وسیله چاقو مجروح شده و به علت شدت جراحات وارده در محل فوت کرده است.

وی تصریح کرد: در اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر دستگیری همه افراد حاضر در صحنه درگیری، مأموران در اقدامی ضربتی سه نفر از عاملان درگیری که یکی از آنها برادر مقتول بوده و به دلیل مصدومیت در یکی از بیمارستان‌های بندرعباس تحت مداوا بود را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: پس از حضور کارآگاهان تشخیص هویت و اداره جنایی پلیس آگاهی و بازدید از محل و متوفی، جسد به پزشکی قانونی انتقال شد. با هدف پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار و مشابه در استان به عموم مردم توصیه می‌شود در حل مشکلات و اختلافات خانوادگی با مراجعه به مراکز مشاوره تخصصی، ضمن کنترل خشم و پرهیز از هرگونه اقدام شتاب‌زده و غیرقابل جبران، موضوع را از طریق مبادی قانونی و قضائی پیگیری و دنبال کنند.

بازداشت زورگیران خارجی در تهران

سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت، اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره زورگیری از خانمی در یکی از روستاهای منطقه لواسانات توسط پنج تبعه از کشورهای همسایه و سرقت شش میلیون ریال وجه نقد، دستگیری متهمان در دستور کار تیم عملیات کلانتری لتیان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات فنی و پلیسی هویت و مخفیگاه هر پنج متهم شناسایی شد، ادامه داد: نتیجه بررسی‌های اولیه پلیسی نشان از این داشت که متهمان در باغی در یکی از روستاها مخفی شده‌اند که با هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم پلیسی هر پنج نفر دستگیر شدند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران افزود: در بررسی‌های بیشتر وجه نقد سرقتی از مخفیگاه متهمان کشف و متهم به سرقتی بودن وجوه کشف شده اعتراف کردند. پلیس و دستگاه قضائی در برابر این افراد قانون شکن تمام قد و با تمام توان ایستاده است و پلیس در کمترین زمان ممکن مجرمان را شناسایی و دستگیر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: کشف سایر جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد و با تحقیقات اولیه پلیس این پنج تبعه خارجی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

پیدا شدن نوزاد کنار سطل زباله در افسریه

نوزاد پسری که بنا بر اعلام تکنسین‌های اورژانس چندساعتی است که به دنیا آمده در کنار یک سطل زباله پیدا شد. براساس این خبر، این نوزاد در محله افسریه، خیابان ۱۵ متری، نبش خیابان ۲۹ جنب سطل زباله پیدا شده است. عوامل اورژانس این نوزاد را به بیمارستان فیروزگر منتقل کردند.

فروش قرص‌های لاغری نامتعارف

سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی هویت و محل اختفا دو برادر را که به تهیه و توزیع قرص‌های لاغری غیرمجاز حاوی مواد روان‌گردان شیشه می‌پرداختند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر دو برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل چهار هزار قرص بسته بندی شده آماده فروش و ۱۳ کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روان‌گردان شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: این افراد سودجو و فرصت طلب با فروش این داروها، مشتریان خود را به مواد روان‌گردان آلوده می‌کردند تا بدین ترتیب به خرید کالا از متهمان وابسته شوند. هر دو متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

هدف گرفتن پلیس توسط شرور مسلح از داخل خودرو

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان راسک در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودروی سواری پارک شده در یکی از معابر درون شهری شهرستان مشکوک شده و جهت بررسی دقیق‌تر وارد عمل می‌شوند.

وی افزود: شرور سابقه‌دار با حضور مأموران پلیس با قصد متواری شدن سلاح گرم همراه خود را از شیشه خودرو بیرون آورده و به سمت مأمورین انتظامی نشانه می‌رود که با توجه به هوشیاری مأمورین حاضر در صحنه متهم عرصه را بر خود تنگ دیده و در نهایت تسلیم می‌شود، در بازرسی از خودروی او تعداد یک قبضه سلاح کلاشنیکف به همراه ۱۰۵ فشنگ جنگی و پنج عدد خشاب مربوطه کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی و استعلام از سوابق او مشخص شد نامبرده دارای چندین مورد ایجاد رعب و وحشت و اقدام به تیراندازی داشته و جز اشرار سابقه‌دار ما است. فرماندهی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور مقتدرانه در سطح استان اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و مخلان امنیت عمومی، نظم و آرامش مردم را بهم بزنند.

مرگ دردناک دزدان بنزین هنگام حفاری زمین

نبی‌الله حیدرپور، رئیس اورژانس سیرجان، اظهار کرد: به‌دنبال گزارش یک مورد گازگرفتگی و همچنین استشمام بوی بنزین در فاز چهار نجف شهر، نیروهای آتش‌نشانی و امدادی در محل حاضر شدند و جسد دو نفر را کشف کردند. در بررسی‌ها مشخص شد افرادی با حفر کانال زیرزمینی از داخل یک زمین محصور، در حال نزدیک شدن به خطوط لوله انتقال مواد نفتی و سوختی بودند که با نشت لوله و مواد سوختی در زیرزمین دچار گازگرفتگی شدند. جسد یک نفر شنبه شب و جسد دیگری صبح یکشنبه کشف و به پزشکی قانونی تحویل شد.

مجتبی پورمحسنی، مسئول امور فنی شهرداری نجف شهر نیز در این زمینه، اظهار کرد: این دو نفر با هدف سرقت بنزین از لوله انتقال به مخازن سیرجان، زمینی محصور را در بلوار آیت‌الله کاشانی نجف شهر به بهانه جمع‌آوری ضایعات اجاره و شنبه شب برای اجرای نقشه خود و سرقت بنزین حدود ۵۰ متر کانال زیرزمینی حفر کرده بودند تا به لوله بنزین برسند اما گاز بنزین جان هر دو نفر را گرفت.

وی افزود: شرکت خط لوله سیرجان همه موارد مربوط به ایمنی لازم را در این زمینه انجام داده است و هیچ‌گونه نشتی نداریم اما هنوز بوی بنزین محوطه بلوار یاد شده را گرفته است و منتظر هستیم از طریق مراجع ذیربط دستور پر کردن کانال زیرزمینی صادر و در این زمینه هم اقدام شود.

کد خبر 598753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.