آب پارک‌های همدان قطع می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان با اشاره به ممنوعیت نصب چادر در پارک‌ها توسط مسافران، گفت: آب شرب پارک‌ها به مناطق وصل است و در صورت قطعی آب هر منطقه، پارک‌ها نیز با قطعی آب مواجه می‌شوند.

به گزارش ایمنا، حسین خانجانی با تأکید بر اینکه نصب چادر در پارک‌ها و تفرجگاه‌های همدان ممنوع است، اظهار کرد: مسافران اجازه نصب چادر در ساعات روز را در پارک‌های این کلان‌شهر ندارند.

وی اظهار کرد: نیروهای شهرداری در صورت مشاهده نصب چادر در سطح پارک‌های همدان برخورد قانونی خواهند داشت و به افراد تنها از ساعت ۱۲ شب تا صبح اجازه نصب چادر در نقاط مشخص داده می‌شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان در رابطه با وضعیت قطعی آب در پارک‌ها و تفرجگاه‌های همدان، اظهار کرد: آب شرب پارک‌ها به مناطق وصل است و در صورت قطعی آب هر منطقه، پارک‌ها نیز با قطعی آب مواجه می‌شود.

وی با تأکید بر جلوگیری از نصب چادر در پارک‌های همدان، تصریح کرد: این عمل تبعات اجتماعی دارد و ما نیز با تذکر سعی در کنترل آن داریم، ضمن اینکه به‌طور معمول در پارک‌ها مسافر متوقف در حال استراحت نداریم و آنها به صورت گذرا هستند.

منبع: ایسنا

کد خبر 598732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.