نام‌گذاری معابر مشهد به نام شهدای سلامت

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورای ششم شهر مشهد در نام‌گذاری معابر و خیابان‌ها از نام مقدس شهدای سلامت بهره گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن موحدیان امروز _دوشنبه سی‌ویکم مردادماه_ در پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به تشریح مناسبت‌های هفته جاری، اظهار کرد: ۳۱ مردادماه، روز صنعت دفاعی، این صنعت را یکی از ارکان مؤثر در بازدارندگی و نماد شکوهمند خودکفایی، خودباوری و اعتماد به نفس ملی است.

وی ادامه داد: یکم شهریورماه، روز پزشک را گرامی می‌دارم، با شیوع ویروس کرونا، خدمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی پزشکان پس بیش از پیش به چشم آمد و ملموس شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از اقدامات ارزنده در این دوره از شورای شهر مشهد، نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر به نام «شهدای سلامت» بود؛ المان و یادمان دائمی نیز با همین محوریت باید در یکی از مکان‌های مناسب شهر نصب کنیم و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: امروز پس از گذشت چهار دهه، دولت‌مردان همان راه را ادامه می‌دهند و با تلاش مضاعف درصدد هستند که از آلام شهروندان بکاهند؛ یکی از نمودهای این نگاه و رویکرد را در سفرهای استانی هیئت دولت شاهد هستیم.

موحدیان افزود: در بسیاری از بحران‌ها، شخص رئیس جمهور و وزرا حضور جدی در میدان دارند و این همزادپنداری، کمک، همیاری و همکاری مردم برای رفع مسائل را به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه شورای ششم شهر مشهد در سال نخست فعالیت خود همین روحیه را داشته است، گفت: امیدواریم در سال دوم و ادامه راه نیز با روحیه مضاعف، مشکلات شهر را احصا کنیم و در پی رفع مشکلات آنها برآییم.

کد خبر 598722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.