روند احداث مسکن‌ مهر اصلاح شود

رئیس شورای اسلامی شهر دمق با اشاره به روند کُند احداث مسکن‌ مهر، گفت: شهروندان سرمایه‌های خود را برای مسکن داده‌اند و انتظار تحویل واحد مسکونی خود را دارند که نیازمند پیگیری مسئولان است.

داوود مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه دمق در استان همدان به عنوان بزرگترین بخش از لحاظ وسعت با موقعیت جغرافیایی، با سه شهرستان کبودرآهنگ، رزن و قیدار ارتباط دارد، اظهار کرد: ظرفیت برای سرمایه‌گذاری در شهر فراهم است و با تمام توان و امکانات شهر پذیرای سرمایه‌گذاران هستیم.

وی ادامه داد: مسئله بهداشت و درمان در اولویت برنامه‌های دوره ششم شهر است، لذا تمام قد و با همه توان برای احداث بیمارستان در کنار نماینده و فرماندار خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر دمق تصریح کرد: از فرماندار شهرستان بابت تخصیص اعتبار مناسب برای بخش سردرود و شهرداری دمق که در طول دوره ۳۰ ساله شهرداری بی‌سابقه بوده است، قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: جهت تعریض خیابان انقلاب و ساماندهی ورودی‌های شهر از شهروندان طلب همکاری داریم، شهروندان می‌توانند طرح، ایده و پیشنهاد بدهند تا در توسعه و آبادانی شهر گام‌های موثرتری برداشته شود.

مرادی با اشاره به کند بودن روند اداری تغییر کاربری سایت مشاغل مزاحم، گفت: طی دو روز برای ۲۰ هکتار زمین با ۳۶ نفر توافق کردیم و به عنوان نخستین شهر تحویل مسئولان دادیم، اما مجوز این واحد داده نشده که امیدواریم مسئولان بیش از پیش ما را یاری دهند.

وی با بیان اینکه روند ساخت مسکن مهر باید تسریع شود، تصریح کرد: شهروندان سرمایه‌های خود را برای مسکن داده‌اند و انتظار تحویل واحد مسکونی خود را دارند که نیازمند پیگیری مسئولان است. همچنین می‌دانیم که عوارض خودرو هر شهر در همان شهر هزینه می‌شود از شهروندان سردرود می‌خواهیم عوارض خودروی خود را در دمق پرداخت کنند تا در آبادانی شهر خودشان سهیم باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر دمق افزود: صدور پروانه ساختمانی رایگان در شهرک فرهنگیان دمق از جمله برنامه‌هایی است که امیدواریم با استقبال خوبی مواجه شود.

کد خبر 598678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.