در مونیخ کسی دلتنگ تو نیست آقای لواندوفسکی!

مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا، شروع بی‌نظیری در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ داشته و در سه بازی ۱۵ بار گلزنی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از کیکر، بایرن‌مونیخ مانند همیشه با بی‌رحمی تمام‌، در بوندسلیگا می‌تازد و حریفان را از پیش رو برمی‌دارد؛ روالی که امسال با نبود لواندوفسکی ادامه یافته است.

اگرچه بایرن در تابستان با «روبرت لواندوفسکی» خداحافظی کرده و این مهاجم لهستانی گلزن راهی بارسلونا شده، اما همچنان توانسته است در امر گلزنی مثل سابق بی‌مانند کند. مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا شروع بی‌نظیری در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ داشته و در سه بازی ۱۵ بار گلزنی کرده است.

تیم جولیان ناگلزمن در بازی ابتدایی خود اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه شش بر یک شکست داد تا شروعی استثنایی داشته باشد. آن‌ها سپس در آلیانز آرنا دو بر صفر از سد وولفسبورگ گذشتند؛ همچنین با هفت گل بوخوم را مغلوب کردند.

درحالی‌که داستان لواندوفسکی با بایرن مونیخ در ماه ژوئیه به پایان رسید، باواریایی‌ها تلاش کردند تا قرارداد سرژ گنبری را تمدید کنند و سادیو مانه، فوق‌ستاره سنگالی را از لیورپول به خدمت گرفتند. او در مقابل بوخوم دو گل زد تا تعداد گل‌هایش در این فصل برای بایرن مونیخ را به عدد چهار برساند.

«لروی سانه» یکی دیگر از کسانی بود که روز گذشته برای تیمش گلزنی کرد. غیبت چند تن از بازیکنان باعث شد تا از ابتدای مسابقه به سانه فرصت بازی برسد و این بازیکن آلمانی نیز قدر موقعیت و حضورش در ترکیب را دانست. ناگلزمن از فرمی که توسط یک وینگر تفرقه‌انگیز نشان داده شده که تلاش می‌کند بهترین عملکرد خود را برای بایرن ارائه دهد، خوشحال است.

سرمربی بایرن مونیخ درمورد سانه گفت: او واقعاً خوب عمل کرد. فوتبالیست خوبی است و می‌داند که باید چه کاری انجام دهد. وقتی صددرصد آماده انجام وظیفه‌ها باشد، یکی از بهترین بازیکنان اروپاست. سریع است، خوب دریبل می‌زند و قدرت تمام کنندگی دارد. زمانبندی سانه او را از سایرین متمایز می‌کند.

بایرن روز شنبه با میزبانی بوروسیا مونشن گلادباخ به میدان خواهد رفت و تیم ناگلزمن درحال‌حاضر تنها تیمی است که هنوز در بوندسلیگا شکست‌ناپذیر مانده است. عملکرد بی‌نظیری که نشان می‌دهد در مونیخ، کسی دلتنگ لواندوفسکی نیست و بایرن بدون او هم کار خودش را خوب انجام می‌دهد.

کد خبر 598669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.