توسعه شهری نباید بدون مطالعه انجام شود

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توسعه شهر تهران، گفت: لازم است بپذیریم واقعیتی که در شهر پیاده می‌شود، متفاوت از قوانین است و این نوع عملکرد باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی اقراریان امروز _دوشنبه سی و یکم مردادماه_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از نهاد راهبری و پایش طرح‌های توسعه شهری تهران، اظهار کرد: این نهاد باید رضایت و آسایش شهروندان را در اصول شهرسازی در نظر بگیرد.

وی با اشاره به توسعه شهر تهران، ادامه داد: برای مثال در توسعه شهری بخش عظیمی از مراکز درمانی در بخش غربی پایتخت در حال توسعه و افزایش است و این در شرایطی است که برای مراجعه کنندگان وسایل آسایش و دسترسی سریع در نظر گرفته نشده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نکته دیگری که در این توسعه بدون مطالعه در حال رخ دادن است، این است که بیمارستان‌ها در مناطق غربی تهران مانند منطقه ۲۲ جمع شده است، در حالی که شرق تهران با کمبود بیمارستان مواجه هستیم و حتی تعطیلی موقت یک بیمارستان به بحران تبدیل خواهد شد.

وی افزود: لازم است در توسعه شهری، امکانات مراکزی مانند مراکز درمانی را مد نظر قرار داد، باید بپذیریم واقعیتی که در شهر پیاده می‌شود، متفاوت از قوانین است و این نوع عملکرد باید اصلاح شود.

کد خبر 598660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.