۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
آغاز پیاده‌روسازی در قیدار

شهردار قیدار گفت: طرح اجرای عملیات پیاده‌روسازی با همراهی عوامل شهرداری از اواسط فروردین‌ماه سال جاری در دستور کار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود ۲۵ هزار مترمربع از پیاده‌روهای سطح شهر تحت پوشش قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمصطفی موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی زیرساخت‌های شهری از اولویت‌های شهرداری است و پیش‌بینی می‌شود ۲۵ هزار مترمربع از معابر عمومی با هدف بهبود عبورومرور شهروندان و زیباسازی فضای شهری تحت پوشش عملیات پیاده‌روسازی قرار بگیرد.

وی توجه به بهسازی زیرساخت‌های شهری را از اولویت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر دانست و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها، طرح اجرای عملیات پیاده‌روسازی در قیدار با همراهی عوامل شهرداری از اواسط فروردین‌ماه سال جاری در دستور کار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود ۲۵ هزار مترمربع از پیاده‌روهای سطح شهر تحت پوشش قرار بگیرد.

شهردار قیدار با تاکید بر اهمیت تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی، خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی از نیازهای اولیه شهر و جزو مطالبات شهروندان است، بر این اساس شهرداری مطابق خواست و اراده مردم بودجه خود را هزینه می‌کند.

موسوی، پیاده‌روسازی را یکی از مؤلفه‌های مهم در بهبود عبور و مرور دانست و ادامه داد: این آیتم در کنار آسفالت‌ریزی، لکه‌گیری، زیرسازی و تسطیح معابر و جدول‌گذاری اهمیت دارد، با توجه به اینکه بخشی از پیاده‌روهای شهر فرسوده شده است و نیاز به اصلاح دارد، تمام معابر اصلی و فرعی شهر و نوع نیازهای آنها شناسایی شده است.

وی میزان اعتبار برآورد شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال و شعار شهرداری را «قیدار شهر نشاط و زندگی» عنوان کرد و گفت: شهرداری در راستای تحقق این شعار و ایجاد محیطی مناسب برای انجام ورزش‌های پیاده‌روی، اسکیت‌سواری و دوچرخه سواری تلاش و علاوه بر ایجاد فضای زیبا برای زندگی، شهروندان را تشویق به ورزش و فعالیت‌های فیزیکی کرده است.

شهردار قیدار افزود: به شهروندان این امید را می‌دهیم که با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و مشارکت شهروندان در سال جاری شاهد پیشرفت خوبی در بهبود و زیباسازی فضاهای شهری باشیم و طبق برنامه‌های زمان‌بندی شده، پروژه پیاده‌روسازی را ادامه دهیم تا به اتمام برسد.

کد خبر 598650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.