تابلوهای تمثیل شهدا ساماندهی شود

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ساماندهی تابلوهای تمثیل شهدا در سطح شهر با سازه‌های پایدار ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود زارعی امروز _دوشنبه سی‌ویکم مردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نیاز به همکاری و مشارکت بیشتر دستگاه‌های متولی با اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز است.

وی ادامه داد: ارائه آموزش‌های پیشگیرانه به شهروندان و خانواده‌ها و همکاری هر چه بیشتر معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در تولید محتوای مناسب ضروری است.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در این راستا نیاز است در جهت اهمیت سلامت جامعه، لزوم آموزش و تأثیر آن در کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی تعدادی از کارشناسان حوزه فرهنگی در اداره آسیب‌های اجتماعی مستقر شوند. همچنین ساماندهی تابلوهای تمثیل شهدا با سازه‌های پایدار ضروری است، تصاویر شهدا باید در سازه‌های ماندگار و قابل قبول در سطح شهر اکران شوند.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند شهدا و اینکه تصاویر آنها باید متناسب با شأن شهر شیراز و جایگاه آنها باشد، افزود: برای این امر نیاز به همکاری و مشارکت جدی سه سازمان سیما و منظر، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز هستیم تا در تولید محتوا، طراحی و اجرای تصاویر شهدا و ارتقا و معرفی جایگاه شهدای گرانقدر اقدامات لازم انجام شود.

زارعی گفت: استفاده از سازه‌های ماندگار در جهت زیبایی و کاهش هزینه‌های نگهداری مداوم ضرورت دارد.

کد خبر 598649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.