منچستر مانع از انتقال مدافعش به چلسی/رونالدو به پرتغال برمی‌گردد؟

روزنامه‌های ورزشی امروز صبح کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه سی‌ویکم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

روزنامه گاردین:

* منچستریونایتد پس از انجام پرس و جوها از سوی چلسی، تصمیم دارد از خروج هری مگوایر در نقل و انتقالات جلوگیری کند.

دیلی میل:

* بوروسیا دورتموند خود را از جذب کریستیانو رونالدو، مهاجم منچستریونایتد کنار کشیده است.

* توماس توخل می‌گوید شکست سه بر صفر چلسی در مقابل لیدز، نیاز به اضافه شدن یک مهاجم هدف را قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات در اول سپتامبر بیشتر کرد.

* لائوتارو مارتینز فاش کرد که در طول دوران ناموفق لوکاکو در چلسی در فصل گذشته قبل از بازگشت به اینترمیلان در تابستان امسال، همواره با مرد بلژیکی در تماس بوده است.

دیلی تلگراف:

* منچستریونایتد کودی گاکپو از PSV را درست مثل آنتونی ستاره آژاکس زیر نظر دارد اما به احتمال زیاد تنها یکی از مهاجمان را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به خدمت خواهد گرفت.

* طبق گزارش‌ها، تیم فوتبال استون ویلا قصد دارد اسماعیلا سار، وینگر واتفورد را به خدمت بگیرد.

سان:

* ممکن است کریستیانو رونالدو توسط باشگاه دوران کودکی، اسپورتینگ، از منچستریونایتد نجات پیدا کند، اسپورتینگ لیسبون که آماده پرداخت هزینه انتقال برای بازیکن ملی‌پوش پرتغالی نیست اما پیشنهادی را به این بازیکن ارائه کرده است.

* ممفیس دیپای، مهاجم بارسلونا، تاتنهام و نیوکاسل را در لیگ برتر منتظر گذاشت تا زمانی که متوجه شود آیا راهی برای رفتن به یوونتوس شده است وجود دارد یا خیر.

* کریستال پالاس آماده است تا بوباکاری سوماره، بازیکن لستر را که در تیم اوضاع خوبی ندارد را جذب کند.

* لیدز یونایتد و نیوکاسل در حال بررسی جذب خوزه سیفوئنتس، ستاره لس آنجلس اف‌سی هستند، این درحالی است که برایتون به دنبال بستن یک قرارداد شش میلیون پوندی با او است.

* به آژاکس گفته شده که هیچ شانسی برای بازگرداندن دونی فن دبیک به هلند وجود ندارد، زیرا اریک تن هاگ متقاعد شده است که او هنوز می‌تواند نقشی کلیدی در منچستریونایتد ایفا کند.

* بلکبرن قرار است به بن بریتون دیاز قرارداد جدیدی ارائه دهد تا این بازیکن در این تیم به فوتبال خود ادامه دهد.

دیلی اکسپرس:

* منچستریونایتد قصد دارد آخرین تلاش خود را برای جذب فرنکی دی یونگ هافبک بارسلونا انجام دهد.

* به نظر می‌رسد که امیدهای منچستریونایتد برای رونمایی از هافبک جدیدش کاسمیرو، قبل از دیدار امشب مقابل لیورپول در لیگ برتر به دلیل مشکلات ویزا از بین رفته است.

اتلتیک:

* نیاز لسترسیتی به انجام خریدهای جدید می‌تواند باعث شود موضع آن‌ها نسبت به انتقال احتمالی وسلی فوفانا به چلسی تغییر کند و آن‌ها با این انتقال موافقت کنند.

دیلی رکورد:

* آنگه پستکوگلو می‌گوید سلتیک نباید از نقل و انتقالات عقب بماند، همان طور که او فاش کرد امضای قرارداد سعد هاکسابانوویچ با این تیم در مراحل آخر است.

کد خبر 598620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.