ضرورت ارتقای فضای سبز در محلات حاشیه‌ای مشهد

رئیس کمیسیون خدمات‌ شهری و محیط‌ زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در این دوره به دنبال ارتقای سطح سرانه‌های فضای سبز به ویژه در حاشیه شهر و محلات پرتراکم جمعیتی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کریمدادی امروز _دوشنبه سی‌ویکم مردادماه‌_ در جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه شورای ششم در سال دوم، به سمت پروژه‌محوری و عملکردی پیش می‌رود، اظهار کرد: کمیسیون خدمات شهری امسال توجه مضاعفی به پروژه‌های تعریف شده در این حوزه دارد تا شاهد به ثمر نشستن طرح‌ها باشیم.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی شهردار چندین کلان پروژه برای مشهد تعریف شده است که از جمله آنها می‌‎توان به "میدان بار مرکزی" اشاره کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در خصوص این پروژه مقرر شد کمیته‌ای متشکل از شورای اسلامی شهر، شهردار و معاون خدمات شهری ایجاد شود تا روند پیشرفت پروژه را رصد و پیگیری کنند.

وی با اشاره به پارک‌های محلی و حاشیه‌ای در شهر مشهد، تصریح کرد: احداث پروژه‌های کلان در شهر مورد توجه و تاکید کمیسیون خدمات شهری است، همچنین در این دوره به دنبال ارتقای سطح سرانه‌های فضای سبز به ویژه در حاشیه شهر و محلات پرتراکم جمعیتی شهر هستیم.

کریمدادی در خصوص اعتبار تخصیص یافته به حوزه فضای سبز در کلان‌شهر مشهد، افزود: با تأکیدهای انجام شده در بودجه سال ۱۴۰۱ حدود ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های عمرانی فضای سبز اختصاص یافته که ۲۳۷ میلیارد تومان آن مربوط به احداث پارک‌ها است.

کد خبر 598608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.