تعلیق پروازهای ترکیه به ایران تکذیب شد/سفرهای هوایی بین دو کشور در جریان است

خبر تعلیق پروازهای ترکیه به ایران که روز گذشته در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شده بود، تکذیب شد. بنابر گفته مسئولان هم‌اکنون پروازها میان دو کشور در جریان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته خبری مبنی بر تعلیق پروازهای ترکیه به ایران در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شد و به دنبال انتشار این خبر، مسئولان مربوطه به آن واکنش نشان دادند. گویا این خبر مربوط به زمان اوج‌گیری کرونا بوده و اکنون به اشتباه در برخی رسانه‌ها منتشر شده است.

جواد صالحی، مدیرکل روابط‌عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در این خصوص اظهار کرد: خبر منتشر شده از سوی یکی از رسانه‌ها «با عنوان لغو پروازهای ترکیه به ایران به علت افزایش کرونا» کذب و اشتباه محض است.

وی تصریح کرد: خبر تعلیق پروازها صحت ندارد و منبع آن متعلق به جولای سال ۲۰۲۰ در بحبوحه همه‌گیری کرونا است که در برخی خبرگزاری‌ها نیز به اشتباه منتشر شد.

به گفته مدیرکل روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) درحال‌حاضر تمام پروازهای ایران از و به مقصد ترکیه در حال انجام است.

حرمت‌الله رفیعی، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران به دنبال انتشار خبر تعلیق پروازهای ترکیه به ایران و افغانستان به دنبال گسترش ویروس کرونا در برخی رسانه‌ها، گفت: بیانیه وزارت حمل‌ونقل ترکیه درباره تعلیق پروازها به خاطر کرونا مربوط به دو سال پیش (۲۰۲۰ میلادی) بوده و براساس پیگیری‌هایی که از سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین شرکت‌های هواپیمایی ترکیه که شامگاه یکشنبه _سی‌ام مردادماه ۱۴۰۱_ انجام شده است، هیچ دستوری برای تعلیق پروازها در این مسیر صادر نشده و سفرهای هوایی بین دو کشور بدون وقفه در جریان است.

کد خبر 598576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.