ارتقای خدمات در منطقه ۱۵/مشارکت شهروندان در بهبود فضای شهری

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: یکی از عوامل مؤثر در بهبود فضای شهری منطقه ۱۵، احساس همراهی شهروندان و مشارکت برای جمع‌آوری زباله و نظافت است که این همراهی مردم شایسته تحسین و قدردانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی بقایی در حاشیه بازدید از منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: هدف از بازدیدهای دوره‌ای از سطح شهر، شناخت بیشتر محیط و رفع اشکالات در روند کارها است.

وی ادامه داد: در این راستا بازدیدی از قسمت‌های مختلف منطقه ۱۵ از جمله وضعیت نظافت، تأسیسات و فضای سبز انجام شد که با توجه به مدیریت باثبات، فعالیت جدی و منسجم این منطقه وضعیت مطلوب و استاندارد است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان ضمن قدردانی از کارکنان بخش خدمات این منطقه، تصریح کرد: یکی از عوامل مؤثر در بهبود فضای شهری منطقه ۱۵، احساس همراهی شهروندان و مشارکت برای جمع‌آوری زباله و نظافت است که این همراهی مردم شایسته تحسین و قدردانی است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های جدید شهری در منطقه ۱۵، گفت: با توجه به ظرفیت‌های منطقه ۱۵ شهرداری و موقعیت جغرافیایی این منطقه که یکی از ورودی‌های کلان‌شهر اصفهان محسوب می‌شود، پیش‌بینی و اجرای پروژه‌های جدید مبتنی بر فعالیت‌های هوشمندسازی یا تقویت زیرساخت‌های آن، همچنین فناوری‌های جدید باید در بودجه سال آینده شهرداری لحاظ شود، چرا که این منطقه ظرفیت اجرای پروژه‌های مهم و شاخص شهری را دارد.

کمبود آب از مشکلات اصلی منطقه ۱۵ است

هوشنگ نظری‌پور، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان نیز در حاشیه این بازدید از افزایش ارتقای خدمات شهری در این منطقه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه حریم شهر در این منطقه حدود چهار برابر بیشتر از محدوده خدماتی شهرداری است، سعی شده است که تمهیدات لازم برای حفظ و حراست از سطح منطقه به صورت کامل و جامع انجام شود.

وی ادامه داد: نظافت روزانه به صورت مستمر، نظارت بر حُسن اجرای آن، حفظ و تعمیرات اساسی تأسیسات شهری و نگهداری بهینه از فضای سبز منطقه از جمله اقدامات صورت گرفته خدمات شهرداری منطقه ۱۵ است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی از دلایل افزایش کیفیت خدمات در این منطقه تقویت ارتباط مردمی با سامانه ۱۳۷ است که پس از ثبت مشکل و ارجاع آن به واحدهای مختلف شهرداری، سعی خواهیم کرد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، معضل را رفع کنیم، البته گاهی به خاطر خاص بودن مسئله و تعدد مشکلات، رفع آنها مشمول زمان می‌شود.

نظری‌پور یکی از معضلات اساسی در حفظ فضای سبز، نظافت و پاکیزگی معابر شهر را خشکسالی دانست و افزود: کمبود آب یکی از مشکلات جدی منطقه ۱۵ است، چراکه در حال حاضر هفت حلقه چاه آب منطقه خشک شده است و احتمال بروز این مشکل در شمال منطقه نیز وجود دارد.

کد خبر 598573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.