ایجاد دسترسی‌های ایمن از بزرگراه به ناحیه۲ شهر

شهردار منطقه ۲ ناحیه فولادشهر گفت: شهروندان ناحیه ۲ فولادشهر پس از گذشت سال‌ها از آغاز اجرای پروژه عظیم مسکن مهر این شهر همچنان چشم انتظار همت مسئولان و متولیان امر برای ایجاد راه ورودی و خروجی مناسب و ایمن هستند.

سیدمهران موسوی در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا یکی از مطالبات شهروندان ناحیه دو فولادشهر را احداث ورودی‌های ایمن و مناسب از آزادراه به مسکن مهر دانست و اظهار کرد: شهروندان ناحیه دو فولادشهر پس از گذشت سال‌ها از آغاز اجرای پروژه عظیم مسکن مهر این شهر همچنان چشم انتظار همت مسئولان و متولیان امر برای ایجاد راه ورودی مناسب و ایمن به ناحیه دو و یک خروجی مناسب از این ناحیه هستند.

وی افزود: این خواسته به‌حق در حالی است که از سکونت شهروندان در مسکن مهر فولادشهر بیش از ۱۲ سال می‌گذرد، اما شهروندان ساکن در این ناحیه همچنان از داشتن ورودی و خروجی مستقل و ایمن محروم هستند.

شهردار منطقه دو ناحیه فولادشهر تصریح کرد: سوال شهروندان ناحیه دو فولادشهر این است که به چه علت آزادراه کنار گذر غرب استان (آزادراه سردار شهید حاج احمد کاظمی) برای تردد همه آزادراه است، جزو شهروندان این منطقه و بر همین اساس نیاز است به این مسئله نگاهی جهادی داشت.

وی ادامه داد: طی سال‌های گذشته جلسات متعددی در این خصوص توسط مسئولان شهرستان لنجان، بخش فولادشهر و استان اصفهان برگزار شده، اما تاکنون نتیجه و اقدام مؤثری حاصل نشده است و گلایه‌های شهروندان مبنی بر تحمیل سختی‌های ورود و خروج آنان، بروز خطرات جانی، وقوع تصادفات رانندگی و وارد شدن خسارت‌های مالی به وسایل نقلیه آنها همچنان به قوت خود باقی است.

موسوی گفت: امروز زمان آن رسیده تا قرارگاه خدمت با حضور دستگاه‌های نظارتی و اجرایی تشکیل شود تا شهروندان صبور ناحیه دو پرجمعیت فولادشهر، شهد شیرین خدمت‌رسانی را بچشند.

وی افزود: امید است دستگاه‌های مسئول و ارگان‌های متولی، به ویژه شرکت عمران شهر جدید فولادشهر، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پاسخی مناسب به این مطالبه‌ی برحق شهروندان محروم ناحیه دو بدهند تا از بروز حوادث بیشتر و تحمیل خسارت‌های گوناگون به شهروندان، اقدامی مؤثر و حرکتی جهادی برای رفع این نارسایی بزرگ به منصه‌ظهور و بروز بگذارند.

کد خبر 598565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.