گل‌گهر-سپاهان/صدرنشین در قلعه سیرجانی‌ها

تیم فوتبال سپاهان در حساس‌ترین دیدار هفته به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال، جمعه _چهارم شهریورماه_ از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های گل‌گهر سیرجان و سپاهان در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته سوم لیگ برتر؛ جام خلیج‌فارس

دیدار تیم‌های گل‌گهر سیرجان و سپاهان

جمعه چهارم شهریورماه، ساعت ۲۱:۳۰

ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان

داور: مرتضی منصوریان

آخرین رویارویی: سپاهان صفر-گل گهر صفر

صدرنشین در قلعه سیرجانی‌ها

در حساس‌ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال سپاهان و گل‌گهر در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم در این فصل از جمله تیم‌های مدعی به شمار می‌روند و مصاف جمعه شب آنها می‌تواند جذابیت بالایی به همراه داشته باشد.

سپاهان در حالی به سیرجان می‌رود که از دو بازی نخست خود مقابل استقلال و نساجی امتیازات کامل را گرفته است و به عنوان تنها تیم شش امتیازی در صدر جدول قرار دارد. عملکرد شاگردان مورایس در بازی مقابل استقلال نیز مطلوب بود اما در بازی با نساجی این تیم متزلزل عمل کرد و نشان داد مانند دیگر مدعیان هنوز به آمادگی صددرصد برای رقابت قهرمانی نرسیده است. دیدار با گل‌گهر پس از بازی با استقلال دومین آزمون سخت مورایس در آغاز کارش در سپاهان به شمار می‌رود، دیداری که مقابل تیم امیر قلعه‌نویی، سرمربی سابق سپاهان انجام می‌شود و از این لحاظ هم حساسیت‌های بالایی دارد.

در سوی دیگر گل‌گهر نیز شرایطی تقریباً مشابه با سپاهان دارد، این تیم در بازی نخست خود تراکتور را با «قربان بردیوف» سرمربی جدیدش شکست داد و در بازی دوم در حالی که عملکرد چندان جالبی نداشت در زمین مس رفسنجان با تساوی بدون گل متوقف شد. گل‌گهر که با چهار امتیاز در رده سوم جدول است، مانند فصل گذشته هزینه زیادی برای بستن تیم انجام داده، امیدوار است بر خلاف فصل گذشته رتبه‌ای خوب در جدول کسب کند و حداقل سهمیه آسیایی کسب کند.

گل‌گهر- سپاهان / صدرنشین در قلعه سیرجانی‌ها

مصاف این دو تیم در سیرجان یادآور بازی جنجالی فصل گذشته دو تیم است، جایی که گل‌گهر موفق شد در روزی که اشتباهات داوری به نفعش رقم خورده بود، سپاهانِ مدعی محرم نویدکیا را با حساب چهار بر دو شکست دهد اما تخلف باشگاه گل‌گهر در استخدام و استفاده از «اریک باگناما» در دیدار با سپاهان باعث شد نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود سپاهان اعلام شود، موضوعی که در پایان فصل منجر به بالاتر ایستادن سپاهان نسبت به گل‌گهر شد.

این دیدار برای سپاهانی‌ها بازی رونمایی از پیام نیازمند، دروازه‌بان ملی‌پوش این تیم به شمار می‌رود، او که پس از یک فصل دوری از سپاهان روز شنبه در انتقالی غافل‌گیرکننده به سپاهان بازگشت به احتمال زیاد در بازی با گل گهر جانشین رشید مظاهری می‌شود.

سپاهان در حالی به مصاف گل گهر می‌رود که جلال‌الدین علیمحمدی و محمد کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در سوی دیگر گل گهر نیز همچنان از اریک باگناما به دلیل محرومیت نمی‌تواند استفاده کند. کی‌روش استنلی، مهاجم گل گهر نیز که در بازی قبل مقابل مس رفسنجان مصدوم شده بود به بازی با سپاهان می‌رسد.

ترکیب احتمالی دو تیم به شرح زیر است:

گل‌گهر: محسن فروزان، بهنام برزای، آرمین سهرابیان، مهران گلزاری، شایان مصلح، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، علی اصغر عاشوری، رضا شکاری، کی‌روش استنلی و مرتضی تبریزی

سپاهان: پیام نیازمند، رناتو داسیلویرا، نیلسون جونیور، امید نورافکن، رامین رضائیان، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، مانوئل فرناندز، محمدرضا حسینی، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو

کد خبر 598506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.