ضرورت توجه بیشتر به ورزش بانوان

استاندار اصفهان گفت: سلامت جامعه و به ویژه دختران به‌عنوان مادران آینده، می‌تواند فرهنگ ورزش را در نسل‌های بعدی استمرار ببخشد، بنابراین ورزش برای بانوان مهم‌تر و لازم‌تر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در آئین افتتاح سومین المپیاد فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در بخش دختران که به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اکنون اصفهان به‌عنوان شهری که بیش از ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده شناخته می‌شود؛ این شهر و استان از دیرباز نقش ویژه‌ای در تمدن کشورمان داشته است.

وی افزود: حضور ارزشمند یادگاران خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک روز مهم را در تاریخ اصفهان ثبت کرده است؛ امروز پرداختن به مقوله مهم ورزش در زندگی ما را دور هم جمع کرده است، زیرا ورزش در عرصه‌های مخلفی می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه همه چیز در جهان کنونی ماشینی شده است، تصریح کرد: کسب و کار بشر روزی باعث تحرک و فعالیت بدنی بود اما با ماشینی شدن، خیلی از فعالیت‌ها به سمت کم تحرکی رفته است.

مرتضوی ادامه داد: ورزش در تقویت قوای جسمانی و روح و روان بشر مؤثر است و برای سلامتی، یک ضرورت محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: سلامت جامعه و به ویژه بانوان، به‌عنوان مادران آینده، می‌تواند فرهنگ ورزش را در نسل‌های بعدی استمرار ببخشد، بنابراین ورزش برای بانوان مهم‌تر و لازم‌تر است.

استاندار اصفهان خطاب به دختران شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: امروز شما فضیلتی با عنوان خانواده ایثارگران و شهدا دارید؛ این ویژگی برای شما مسئولیت‌هایی به همراه دارد؛ اگر چارچوب‌های این هویتی که به واسطه خانواده به شما منتقل شده را بشناسید کار بزرگی کرده و می‌توانید در مسیر زندگی موفق باشید.

به گزارش ایمنا، سومین المپیاد فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور در گروه دختران به میزبانی دانشگاه اصفهان افتتاح شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 598495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.