بهره برداری از اورژانس بیمارستان سینا در سال جاری

رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون با اشاره به بهره برداری از بخش اورژانس این بیمارستان در سال جاری گفت: بخش vip بیمارستان سینا در آینده نه چندان دور افتتاح می شود که در پی آن تمامی خدمات به طور ویژه ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد مشکورنیادر جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش vip بیمارستان سینا در آینده نه چندان دور افتتاح می‌شود که در پی آن تمامی خدمات به طور ویژه ارائه خواهد شد .

وی افزود: ساختمان جدید اورژانس بیمارستان سینا با مساحت ۲۴۵۰ مترمربع جایگزین ساختمان اورژانس قدیمی می‌شود و برنامه ما این است که در سال جاری به بهره برداری برسد.

رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون تصریح کرد: عملیات احداث ساختمان اورژانس جدید بیمارستان سینا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر فقط اقدامات مربوط به تجهیزات آن باقی مانده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های ما بعد از جا به جایی اورژانس قدیم، تبدیل آن به مگا ای سی یو است.

مشکورنیا با اشاره به بیمه شدگان تأمین اجتماعی تاکید کرد: بیمه شدگان در شهرستان کارون نیازی به پرداخت هزینه‌های درمانی در این بیمارستان ندارند و این موضوع از شهریور ماه اجرایی می‌شود.

وی با اعلام اینکه ۶۷ درصد از تخت‌های بیمارستان سینا اشغال است، ادامه داد: بیمارستان سینا ۲۹۶ تختخواب دارد و فقط ۲۶۹ تخت آن اشغال است‌، همچنین حدود ۹۵ پزشک در بیمارستان سینا حضور دارند که ۸۰ نفر آن متخصص هستند.

رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون خاطرنشان کرد: بیمارستان سینا فقط یک رادیولوژیست دارد و قرار است تا پایان امسال یک رادیولوژیست دیگر جذب شود.

وی درباره میزان همکاری و کمک خیرین به بیمارستان سینا تصریح کرد: خیرین تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال به ما کمک و بخشی از هزینه ساخت سی‌ تی‌ اسکن را نیز پرداخت کرده‌ اند.

مشکورنیا به همه‌گیری کووید ۱۹ و ارائه خدمات دهی در بیمارستان اشاره کرد و گفت: دوره کووید ۱۹ برای بیمارستان سینا سخت‌تر از جاهای دیگر گذشت، چرا که وقتی ظرفیت بیمارستان‌های اهواز پر شد باقی بیماران به بیمارستان سینا ارجاع داده می‌شدند اما این مرکز توانست در بخش درمان موفق عمل کند و کاهش قابل‌ملاحظه‌ای از فوتی‌ها را شاهد باشیم.

وی افزود: با آموزش‌های داده شده و کمک رسانه‌ها عوارض کرونا به حداقل و فرهنگ سازی بسیار مناسبی برای واکسیناسیون کرونا انجام شد.

رئیس بیمارستان سینا شهرستان کارون یادآور شد: در بخش مسئولیت‌های اجتماعی رایزنی‌های خوبی با مشاور اجتماعی وزیر نفت داشتیم و به زودی خبرهای خوبی برای مردم شریف شهرستان کارون در زمینه درمانی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل ساختمان ldr که اکنون در حد یک اسکلت فلزی است امروز نیاز به هزینه بیشتر است و با این نرخ تورم ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز است، همچنین برای ساخت مجتمع مرکزی ۵ طبقه که همه تخت‌های بیمارستان را در خود جا می‌دهد ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم.

کد خبر 598488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.