صلاح: راه زیادی تا پایان لیگ باقی مانده است

با وجود همه مشکلاتی که لیورپول در ابتدای این فصل تجربه کرده، وینگر لیورپول اصرار دارد همراه با هم‌تیمی‌هایش می‌تواند با منچسترسیتی رقابت کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسکای اسپورت، محمد صلاح وینگر مصری باشگاه لیورپول تاکید کرده است که تیمش هنوز هم می‌تواند با منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر رقابت کند و از دست دادن امتیاز در دو هفته ابتدایی پایان دنیا نیست.

قرمزها در دو بازی ابتدایی خود مقابل فولام و کریستال پالاس صف آرایی کردند و امتیاز از دست دادند. دو تساوی در دو مسابقه اول لیگ، شروع سختی را برای کلوپ و شاگردانش رقم زده است. محمد صلاح در بازی اول مقابل فولام پاس گل داد و گل زد، اما نتوانست پیروزی را برای تیمش به ارمغان بیاورد.

لیورپول در اوایل فصل با بحران مصدومیت مواجه شده است و تعداد زیادی از بازیکنان تیم اصلی را برای بازی مقابل مردان پاتریک وی را از دست داده است. شیطنت‌های داروین نونیز در بازی اخیر لیورپول به این تیم کمکی نکرده و حالا محرومیت او می‌تواند کار را برای تیمش سخت‌تر کند.

با وجود همه مشکلاتی که لیورپول در ابتدای این فصل تجربه کرده، وینگر لیورپول که اخیراً قرارداد خودش را با قرمزها تمدید کرده است، اصرار دارد همراه با هم‌تیمی‌هایش همچنان می‌تواند با منچسترسیتی رقابت کند. صلاح در گفتگویی تاکید کرد: ما آنطور که می‌خواستیم فصل را شروع نکردیم اما فکر می‌کنم این تنها بخشی از اتفاقات فصل است و باید امید داشته باشیم. ما در دو بازی اول چهار امتیاز از دست دادیم اما این چیز عجیبی نیست.

وی افزود: فکر می‌کنم همه در مورد فصل پیش رو هیجان‌زده هستند، همه می‌خواهند دوباره فوتبال خود را نشان دهند، بنابراین فقط باید ادامه دهیم. نمی‌توانیم گذشته را تغییر دهیم، بنابراین فقط روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم.

صلاح در مورد فاصله ۷ امتیازی با منچسترسیتی گفت: اینکه در هفته آینده ما ۷ امتیاز کمتر از سیتی داشته باشیم غیرممکن نیست، اما فکر می‌کنم خیلی زود است که به این موضوع فکر کنیم.

صلاح و لیورپول به اولدترافورد خواهند رفت تا ۲۲ آگوست به مصاف منچستریونایتد بروند. لیورپول فصل گذشته در دیدار سنتی با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد و امیدوار است تا شاهکار سال قبل را تکرار کند. آنها سپس میزبان بورنموث، قبل از سفر به نیوکاسل هستند. در آغاز ماه سپتامبر نیز لیورپول در دربی مرسی ساید به مصاف اورتون خواهد رفت.

کد خبر 598486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.