ژاوی: ژولس هنوز نمی‌تواند بازی کند

بارسلونا برای ثبت قرارداد ژولس کانده باید قوانین حقوق لالیگا را رعایت کند و فروش احتمالی مهاجمان می‌تواند این امکان را فراهم کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی هرناندز، سرمربی تیم بارسلونا روز شنبه در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که باشگاهش هنوز مجاز به ثبت نام ژولس کانده، مدافع فرانسوی، یکی از خریدهای تابستانی خود به عنوان بازیکن نیست.

بارسلونا برای ثبت نام کانده باید قوانین سقف حقوق لالیگا را رعایت کند و فروش احتمالی مهاجمان این تیم یعنی پیر امریک اوبامیانگ و ممفیس دیپای می‌تواند این امکان را فراهم کند. ژاوی در خصوص وضعیت مالی بارسلونا گفته است: ما منتظر هستیم. کانده یک رهبر بزرگ و یک بازیکن بزرگ است. امیدوارم او به زودی بتواند به جمع ما در تیم اضافه شود و رسماً قراردادش ثبت شود. او خیلی خوب تمرین کرده است، روحیه بسیار خوبی دارد ولی در حال حاضر ما باید بازیکنانمان را بفروشیم تا بتوانیم قرارداد او را ثبت کنیم.

پس از اینکه لالیگا مانع از ثبت نام ژولس شد، این بازیکن اولین بازی فصل بارسا مقابل رایو وایکانو را از دست داد. فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن، روبرت لواندوفسکی و رافینیا دیگر بازیکنانی هستند که بارسا به خدمت گرفته و مدتی برای ثبت قرارداد آن‌ها نیز تلاش کرده است.

ژاوی درباره شرایط بارسلونا تشریح کرد: بازار نقل و انتقالات در ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد و ما نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد. اوبا و ممفیس هنوز اینجا هستند، پس از آنها استفاده خواهیم کرد. اما اولویت ثبت قرارداد ژولس است.

بارسا برای جبران ضرر، کاهش بدهی و پیروی از قوانین بازی جوانمردانه مالی لالیگا، چندین گام برای افزایش درآمد خود برداشته است. آنها سهام استودیوی سمعی و بصری خود، بخش صدور مجوز و تجارت و حتی بخشی از حقوق درآمد تلویزیونی خود را فروخته‌اند تا به تعادل مالی برسند.

آنها همچنین قراردادی برای اسپانسرینگ بر روی پیراهن و همچنین نام ورزشگاه با اسپاتیفای امضا کردند. از سوی دیگر، آنها در دسامبر گذشته برنامه‌های مالی خاصی را برای بازسازی نیوکمپ تصویب کردند. اوضاع در بارسلون بسیار سخت و پیچیده شده و مهمترین مأموریت فعلی سران باشگاه بزرگ اسپانیایی، ثبت قرارداد بازیکن جدید فرانسوی آن‌ها است.

کد خبر 598484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.