کاسمیرو چه زمانی برای منچستر بازی خواهد کرد؟

مسئولان باشگاه منچستر در ارائه مدارک مربوطه بسیار دیر عمل کرده‌اند و کاسمیرو بازی برابر لیورپول را از دست داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، از زمانی که اریک تن هاگ، سرمربی هلند هدایت منچستر یونایتد را به دست گرفت، اعلام کرده است که تیمش برای رسیدن به اهداف ترسیم شده باید چندین بازیکن جدید و با تراز بالا به خدمت بگیرد.

با ورود کریستین اریکسن به یونایتد، نخستین قطعه از پازل تن هاگ کامل شد، با این حال او همچنان اصرار دارد که تیمش نیاز به تقویت بسیار بیشتری دارد. به طور کلی یونایتدی‌ها پنجره بسیار ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند. در چند ماه گذشته سران این باشگاه تمام وقت خود را صرف تعقیب فرنکی دی یونگ، ستاره بارسلونا کرده‌اند که حالا نیز به بن بست خورده است.

ناکامی در جذب دی یونگ باعث شد تا یونایتد به کاسمیرو برسد و شایعات در مورد این انتقال در روز پنجشنبه منتشر شد. البته این انتقال خیلی زود نهایی شد و سرمربی رئال مادرید، کارلو آنچلوتی، به سرعت تأیید کرد که کاسمیرو مشتاق جدایی از پایتخت اسپانیا و رفتن به انگلیس است.

آنچلوتی درباره جدایی کاسمیرو گفت: ما با هم صحبت کردیم و او به من گفت که می‌خواهد یک چالش جدید و یک فرصت جدید را امتحان کند. من خواسته او را درک می‌کنم، باشگاه هم از وضعیت باخبر است.

با وجود اینکه خیلی زود انتقال هافبک برزیلی به منچستر نهایی شد، اما وی نمی‌تواند روز دوشنبه در اولدترافورد نخستین بازی خود را انجام دهد و شیاطین سرخ نمی‌توانند در مصاف با لیورپول از او استفاده کنند.

بر اساس قانون لیگ برتر، باشگاه‌ها باید نقل و انتقالات خود را تا ظهر روز کاری قبل از مسابقه نهایی کنند تا بتوانند خرید جدید خود را در بازی آینده به خدمت بگیرند. با توجه به اینکه مسئولان باشگاه منچستر امور مربوط به ثبت نقل و انتقال را بسیار دیر انجام داده‌اند، کاسمیرو بازی برابر لیورپول را از دست داده است.

البته ستاره تیم ملی برزیل و بازیکن سابق رئال مادرید هنوز تست‌های پزشکی خود را انجام نداده و مدارک مربوط به مجوز کار حرفه‌ای نیز برای او در انگلیس صادر نشده است.

کد خبر 598480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.