رد پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی پاریس توسط سیتی

پیشنهاد ۸۰ میلیون یورویی تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن برای جذب بازیکن پرتغالی، از طرف منچسترسیتی رد شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، پاری سن ژرمن همچنان در پنجره نقل و انتقالات فعال است و به جستجوی یک هافبک تراز اول ادامه می‌دهد تا بالاخره بتواند یک بازیکن خوب را متقاعد به انتقال کند.

غول متمول فرانسوی با فابیان رویز، بازیکن ناپولی به توافق رسیده است، با این حال این قرارداد کاملاً به شرایط کیلور ناواس بستگی دارد. دروازه‌بان کاستاریکایی مدتی است که از حضورش در پی اس جی راضی نیست و باور دارد که دیگر با وجود دوناروما، نمی‌تواند به اندازه کافی زمانی برای بازی کردن پیدا کند. باشگاه ناپولی نسبت به انتقال ناواس روی مثبت نشان داده و پذیرفته است که وی به عنوان بخشی از قرارداد رویز باشد.

با این حال هنوز همه چیز نهایی نشده و تصمیم آخر با ناواس است. این شرایط باعث شده تا پاری سن ژرمن یک بازیکن دیگر را نیز در نظر بگیرد تا در صورت شکست خوردن پروژه انتقال فابیان رویز به سراغ او برود. برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی منچسترسیتی بازیکن مورد نظر پی اس جی است.

پاری سن ژرمن پیشنهاد اولیه ۸۰ میلیون یورویی برای بازیکن پرتغالی ارائه کرده اما این پیشنهاد توسط منچسترسیتی رد شده است. پپ گواردیولا او را بازیکن مهمی در پروژه خود می‌داند و به هیچ قیمتی او را رها نمی‌کند. بدون نگرانی، قهرمان لیگ ۱ می‌تواند در روزهای آینده یک پیشنهاد بهتر ارائه دهد؛ مبلغی که با ارزش سیلوا مطابقت دارد.

با رد پیشنهاد ۸۰ میلیونی سیتی، بارسلونا که چندین بار به برناردو سیلوا لینک شده، عملاً از این انتقال خارج می‌شود. دلیل آن نیز فرنکی دی یونگ است. هافبک هلندی هنوز تکلیف خود را مشخص نکرده و مصمم است که در بارسلونا بماند. او نه تنها خریدهای جدید تیمش را تحت الشعاع قرار داده و مانع از ثبت آنها شده است، بلکه دستمزد سنگین او بر روی خرید برناردو نیز اثر گذاشته و با شرایط کنونی، بارسا به هیچ عنوان نمی‌تواند مبلغ درخواستی سیتی را برای برناردو بپردازد.

کد خبر 598476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.