ایران ۶۴ - هند ۱۴/ پسران نوجوان ایران، هندی‌ها را تحقیر کردند

تیم‌ملی هندبال نوجوانان پسر ایران در دومین مصاف خود در مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه ۶۴ بر ۱۴ و اختلاف ۵۰ گل هند را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ملی‌پوشان هندبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی بحرین با نتیجه ۶۴ بر ۱۴ مقابل هند به پیروزی رسیدند.

نوجوانان ایران همانطور که پیش‌بینی می‌شد در این دیدار کار دشواری مقابل حریف نداشتند و از همان ابتدا اختلاف گل را با حریف زیاد کردند. نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۳۱ بر ۴ به سود ایران به پایان رسید. در نیمه دوم نیز روند برتری ایران ادامه یافت و در نهایت ملی‌پوشان ایران با ۵۰ گل اختلاف و با نتیجه ۶۴ بر ۱۴ مقابل هند پیروز شدند.

ملی‌پوشان ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا سه شنبه اول شهریورماه ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف ازبکستان می‌روند.

امیرحسین مسعودنیا، مهدی دارینی، صابر حیدری، مهدی مرادی، هادی خواجه‌سلیمی، ایلیا گلی، ابوالفضل راه‌شناس، احمد آرام، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، شایان فرشته‌نژاد، حسین حیدریان، امیرمحمد پورقاسمی، علی امیر یوسفی، امیر رشید آبادی، ماهان دولت خواه، مهرشاد دانشی و امیرعباس زارعی بازیکنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند.

همچنین مهدی اخوان (مدیر فنی)، مجید پارسایی (سرپرست)، مجید رحیمی‌زاده (سرمربی)، حمید ربانی‌کیا (مربی)، رضا سرسنگی (ماساژور) و محمد سیاوشی (مربی دروزاه‌بان) به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور دارند.

بر اساس گروه‌بندی انجام شده تیم‌های ملی ایران، بحرین، کره‌جنوبی، هند، ازبکستان در گروه A و تیم‌های ملی ژاپن، عربستان، قطر، امارات، عراق، کویت در گروه B رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار دارند.

در ادامه تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B، تیم اول گروه B با تیم دوم گروه A در مرحله نیمه نهایی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا تکلیف دیدار فینال و رده‌بندی مشخص شود.

همچنین تیم سوم گروه A با تیم چهارم B و تیم سوم گروه B با تیم چهارم A برای تعیین جایگاه‌های پنجم تا هشتم و تیم پنجم گروه A با تیم پنجم گروه B برای تعیین جایگاه‌های نهم و دهم به مصاف یکدیگر می‌روند.

گفتنی است مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از بیست‌ونهم مردادماه تا نهم شهریورماه به میزبانی منامه بحرین برگزار می‌شود.

کد خبر 598470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.