۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
رکوردشکنی هری کین در لیگ جزیره

بازیکنی که مدتی پیش اصرار داشت هر طور شده از تاتنهام جدا شود و به منچسترسیتی بپیوندد، حالا بیش از پیش در لباس سفیدها می‌درخشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، هری کین با گلزنی در دیدار خانگی تیمش برابر ولورهمپتون رکورد جدیدی را در لیگ برتر به نام خود ثبت کرد تا پیروزی شیرینی را کسب کند و تیمش را در کورس بالانشینان جدول نیز نگه دارد.

تاتنهام در بازی قبلی خود در نیمه اول بسیار ضعیف کار کرد و نتوانست حملات خوبی روی دروازه حریف ترتیب دهد. با این حال هری کین در دقیقه ۶۴ بازی بالاخره قفل دروازه وولوز را شکست و موفق شد اولین و آخرین گل این دیدار را به ثمر برساند.

با گلزنی هری کین در بازی قبلی تاتنهام، تعداد گل‌های او به عدد ۱۸۵ در لیگ برتر رسید. تاکنون هیچ بازیکن دیگری برای یک تیم در لیگ برتر این تعداد گل به ثمر نرسانده است و کین موفق شد با عبور از آگوئرو، خودش را در تاریخ لیگ برتر و تاتنهام جاودانه کند. بازیکنی که مدتی پیش اصرار داشت هر طور شده از تاتنهام جدا شود و به منچسترسیتی بپیوندد، حالا بیش از پیش در لباس سفیدها می‌درخشد.

در سمت دیگر میدان، وولوز که اکنون در ۱۰ بازی اخیر خود در لیگ برتر بدون برد بوده است، در نیمه اول ۱۲ بار فرصت گلزنی برابر تاتنهام داشت اما نتوانست نتیجه بازی را جور دیگری رقم بزند. این هزارمین گل تاتنهام در لیگ برتر در خانه بود و آنها را به هفت امتیاز از سه بازی ابتدایی خود رساند. تاتنهام با سرمربیگری آنتونیو کنته یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی قهرمان که یکشنبه بازی می‌کند دارد و شروع نسبتاً خوبی در لیگ داشته است.

آنها تنها در مسابقه برابر چلسی یک امتیاز از دست دادند. البته در آن مسابقه نیز هری کین موفق شد در دقایق پایانی تاتنهام را به گل برساند و پس از آن درگیری سرمربیان دو تیم یعنی کنته و توماس توخل، نقل محافل خبری بود.

کد خبر 598452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.