پیگیر پرداخت همزمان حقوق کارکنان شهرداری هستیم

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: درصدد هستیم با استفاده از روش‌های قانونی حقوق تمام کارکنان را به گونه‌ای پرداخت کنیم که قدرت خرید آنها افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رنجبر امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص پرداخت حقوق کارکنان شهرداری، اظهار کرد: با توجه به دستور شهردار اصفهان پیگیر این موضوع هستیم که از اول تا پنجم هر ماه حقوق کارکنان مجموعه شهرداری اعم از سازمان‌ها به صورت همزمان پرداخت شود.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان پرداخت حقوق نیروهای کنترل نظارت شهرداری عقب نیفتاده است، افزود: نیروهای کنترل نظارت با شرکت شهر و کار قرارداد دارند و حقوق تمام آنها پرداخت شده است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان تصریح کرد: طبق قانون حقوق کارگری ۵۷ درصد و کارمندی ۱۰ درصد رشد داشته است که به دنبال راهکاری هستیم که قانون را رعایت کنیم، زیرا معیشت کارکنان از نان شب برای ما واجب‌تر است.

رنجبر خاطرنشان کرد: اولویت شهرداری این است که قدرت خرید کارکنان نسبت به سال گذشته نه تنها کم نشود، بلکه افزایش یابد، چرا که یکی از زمینه‌های رفع فساد همین موضوع است.

وی تاکید کرد: درصدد هستیم با استفاده از روش‌های قانونی حقوق تمام کارکنان را به گونه‌ای پرداخت کنیم که قدرت خرید آنها افزایش یابد.

رفع ابهام از افزایش حقوق کارکنان شهرداری

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: چندین بار مطرح شده است اگر مبلغی به حقوق کارکنان اضافه شده، در ازای آن مزایایی از آنها کم شده است به صورتی که افزایش انجام شده نمودی نداشته است.

وی با بیان اینکه باید از این موارد رفع شبهه و ابهام شود، افزود: در جلسه آینده شورای اسلامی شهر، نماینده شهرداری باید توضیحاتی را درباره این موضوع ارائه کند.

امیر سامع، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز پیشنهاد داد: برای بررسی وضعیت کارکنان گزارشی در این باره در کمیسیون تلفیق با بیان مصادیق آن ارائه شود.

محمدرضا فلاح، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر شهرداری نیرویی را تحت عنوان پیمانکاری و یا حجمی استخدام می‌کند، باید پایان هر ماه حقوق آن را پرداخت کند.

وی تصریح کرد: باید حقوق کارکنان به موقع و بدون تأخیر پرداخت شود.

کد خبر 598416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.