ضرورت اجرای طرح گلخانه‌ای در خانمیرزا

رئیس شورای اسلامی شهرستان خانمیرزا گفت: اجرای طرح گلخانه‌ای در شهرستان خانمیرزا ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آرش عباس‌پور امروز _یکشنبه سی‌ام مردادماه_ در هفتمین اجلاس شورای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مانند طرح‌های روستای بوگر، اظهار کرد: این طرح‌ها بیش از یک دهه در دست اجرا است و نیازمند انجام کار جهادی برای اتمام این طرح‌ها و بهره‌وری مردم از مزایای طرح‌های مربوطه هستیم.

وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح گلخانه‌ای در شهرستان خانمیرزا افزود: پیشنهاد می‌شود اجرای طرح‌های بزرگ گلخانه‌ای در روستاهای مستعد بخش مرکزی و ارمند به ویژه پرورش گل‌های زینتی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان خانمیرزا تصریح کرد: بهسازی و مرمت راه‌های دسترسی به مزارع، ایجاد کانال‌های بتنی آب‌رسانی برای بهره‌وری و کاهش مصرف آب، افزایش سطح زیرکشت، توزیع منظم و عادلانه کودهای شیمیایی و انجام آموزش‌های لازم جهت استفاده بهینه از مطالبات کشاورزان شهرستان خانمیرزا است.

وی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، تعریف پروژه‌های جدید، مرمت راه‌های عشایررو، بخش عشایر ارمند، فارسان سرتنگ، مسن، بوگر و آموزش اصول فنی دامداری مدرن به روستاییان جهت افزایش بهره‌وری ضروری است.

عباس‌پور با اشاره به کوهستانی بودن شهرستان خانمیرزا گفت: احداث سیل‌بند و کانال‌های انحرافی در روستاهای بخش ارمند و تأمین تجهیزات امدادی در سطح بخش برای استفاده در مواقع بحران به ویژه تجهیزات عمرانی درخواست می‌شود.

وی اضافه کرد: استقرار ایستگاه آتش‌نشانی در سطح بخش ارمند، دهستان جوانمردی و استقرار ادارات خدمات‌رسان و تجهیز به لحاظ نیروی انسانی و دستگاه‌های مورد نیاز مانند هلال احمر، راهداری و اورژانس اقدامی ضروری است که باید انجام شود.

کد خبر 598372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.