۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
«مامان‌ها» در شبکه سه سیما

برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» محصول مشترک گروه اجتماعی شبکه سه سیما و سازمان سینمایی سوره، در هفته دوم پخش به موضوعاتی چون چالش‌های مادران در روزهای اول به دنیا آمدن بچه‌ها، کار کردن نوجوانان در بیرون از خانه، تماشای اخبار توسط بچه‌ها، و کتاب‌ها و کلاس‌های ‌والدگری می‌پردازد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سیما، برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» که پخش خود را از یکشنبه بیست‌وسوم مردادماه آغاز کرده، در این هفته نیز پخش خود را ادامه می‌دهد و به طیف متنوعی از موضوعات مرتبط با مادران می‌پردازد.

«مامان‌ها» در ابتدای این هفته سراغ سختی‌ها و مشکلات مادران در روزهای اول مادر شدن رفته و تجربیات مادران مختلف از این دوره پرچالش را روایت می‌کند. این قسمت به دلیل جذابیت و اهمیت موضوع، جزو معدود قسمت‌های این فصل برنامه است که دو قسمت به آن اختصاص داده شده است.
موضوع بعدی این هفته «مامان‌ها»، مساله کارکردن نوجوانان در بیرون از خانه است. در این قسمت قرار است مادران مهمان برنامه، نظرات موافق و مخالف خود را درباره کار کردن نوجوانان مطرح کنند و به این سوال پاسخ دهند که از نظرشان آیا کار کردن و کسب درآمد باعث لطمه به مدرسه و تحصیل فرزندانشان می‌شود یا نه.

در ادامه، مامان‌ها از دغدغه خود درباره اخبار دیدن بچه‌ها صحبت می‌کنند. اینکه آیا اخبار دیدن بچه‌ها کار مفیدی است، یا برای آرامش ذهنی آن‌ها می‌تواند خطراتی داشته باشد؟
برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» در پایان هفته نیز کتاب‌ها و کلاس‌های والدگری مورد بررسی قرار می‌دهد. هدف از این قسمت بررسی این موضوع است که آیا می‌توان از طریق کتاب‌ها، کلاس‌ها و کارگاه‌ها مختلف مادری کردن را آموخت یا خیر، و اساساً میزان اهمیت این‌گونه آموزش‌های والدگری چقدر است.
این برنامه که در ۵۰ قسمت تولید شده است هرروز حوالی ساعت ۱۸ با اجرای عطیه عسگری از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فصل جدید برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» محصول مشترک گروه اجتماعی شبکه سه سیما و سازمان سینمایی سوره حوزه هنری، سعی دارد با نگاهی تجربی و برگرفته از تصویری واقعی به دغدغه‌های مادران امروز بپردازد و از چالش‌ها و شیرینی‌های مختلف در تربیت فرزندان سخن بگوید.
در فصل جدید «مامان‌ها» همانند فصل اول، با توجه موضوع و محتوای برنامه، کارشناسان مختلف نیز در مقابل دوربین برنامه حضور پیدا می‌کنند و به تکمیل تجربه‌ها و نظریات مادرها می‌پردازند. بخش زیادی از مهمانان فصل جدید «مامان‌ها» مانند فصل قبل از میان مادران معمولی به برنامه دعوت شده‌اند.

کد خبر 598363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.